ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"המאבטח הדף אותי בברוטליות"

תוך כדי התקרית: השיחה בין השרה רגב לראש השב"כ

במהלך התקרית בתל השומר בין נהג השרה רגב למאבטח שב"כ, התקשרה השרה לראש השב"כ רונן בר שלא יכול היה לדבר איתה, אך חזר אליה כמה שעות אחר כך והיא גוללה בפניו את השתלשלות האירועים | למרות זאת רגב מאמינה שהשב"כ יטייח את החקירה 

תוך כדי התקרית: השיחה בין השרה רגב לראש השב"כ
רונן בר בכנס הסייבר באוניברסיטת תל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תוך כדי התקרית ביום שני בתל השומר, שרת התחבורה מירי רגב התקשרה ישירות לראש השב"כ רונן בר, מתוך מטרה שהוא יתערב באירוע ויורה למאבטחים לשחרר את הנהג שלה.

ראש השב"כ היה באותו הרגע בדיונים ולא יכול היה לדבר עם רגב, והוא חוזר אליה כמה שעות אחר כך. רגב מגוללת בפניות את הסיפור, מרגע הכניסה למקום דרך התקרית עם המאבטח, ומספרת לו שיש לה תיעוד.

ואכן, בחצות הליל היא שולחת לו את הפנייה ומצרפת את התיעודים מתוך מצלמות הרכב, והיא כותבת לו: "המאבטח הדף אותי בברוטליות ומנע מהנהג להגיע לרכב. כתוצאה מזה, איחרתי בשעה וחצי לפגישה שהייתה לי. אילולא שר הביטחון שנכח במקום התערב, היינו חוזים במשטרה הצבאית שהונחתה לעצור את הנהג לבקשת המאבטח. אבקש לזמן את המאבטח לבירור לפני שאחליט על המשך הצעדים כולל הגשת תלונה במשטרה". כך דיווח ירון אברהם ב'חדשות 12'.

עוד בנושא:

הנהג של השרה משחזר: "אני מבוהל, צרח עלי וחסם אותי"

שרת התחבורה מירי רגב התייחסה לתקרית החריגה בראיון לשרון גל ב'ערוץ 14' ואמרה: "תמיד השב"כ הוא אגרסיבי, הוא ברוטאלי. המאבטחים לא רק שהם לא שמרו עלי, הם גם היכו אותי, הם הרימו יד הם תקפו אותי. היה מאבטח אחד שתקף אותי, תקפו את הצוות שלי ואת הנהג, הוא לא עשה שום דבר".

השרה סיפרה: "דיברתי עם ראש השב"כ בקשתי ממנו לתחקר את האירוע ואני בטוחה שהם יטייחו ולכן גם פרסמתי את התיעוד". עוד האשימה השרה כי המחאה מחלחלת לתוך השב"כ וטענה כי המאבטח סירב לזוז מחזית רכבה ולאפשר את יציאתה גם לבקשת שר הביטחון גלנט באומרו: "אני מקבל הוראות רק מהרמטכ"ל". כך לדבריה.

מאיר דהן, הנהג של השרה שחזר את התקרית מול מאבטח השב"כ: "11 שנים אני עובד במגזר הציבורי, אני מבוהל ומעולם לא ראיתי כזה אירוע. מאבטח של השב"כ האשים אותי שניסיתי לדרוס אותו, שבאנו לצאת המאבטח תפס אותי ביד ולא איפשר לצאת וצרח עלי - חסם אותי", שחזר הנהג בשיחה עם אילה חסון ב'כאן 11'.

לדבריו, "לולי שר הביטחון שעזר לי לא הייתי יוצא משם. מישהו פה עשה דווקא אולי בגלל שזה מירי רגב. אני כולי רועד מהאירוע הזה". 

שב"כ מירי רגב רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד