ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"אפשר גם לדבר"

בן גביר: "חייבים רפורמה, אסור להתקפל או להיכנע"

השר איתמר בן גביר התייחס למגעים לפשרה ברפורמה המשפטית ואמר: "חייבים רפורמה ואפשר לדבר. אסור להתקפל או להיכנע". עוד אמר: "לא להצביע לפשרה זה לא לפרק את הממשלה"

בן גביר: "חייבים רפורמה, אסור להתקפל או להיכנע"
איתמר בן גביר צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הבוקר (רביעי) בכנס ישראל היום והשומר החדש, למגעים להקפאת הרפורמה המשפטית ואמר: "חייבים רפורמה ואפשר לדבר. אסור להתקפל או להיכנע".

בן גביר הוסיף: "לא להצביע לפשרה זה לא לפרק את הממשלה. זה קשור קשר ישיר למשילות. שהבאתי את חוק הפרוטקשיין היועמשית אמרה מה פתאום עונש מינימום. זה הסיבה שצריך לרפורמה. אסור להתקפל או להיכנע".

על ביקורים של אסירים ביטחוניים אמר: "אני מאוד אוהב את ראש ממשלתנו ושולח לו חיבוקים, אבל זה החוק. זו לא החלטה שלי אלא פקודה של שב"ס ולכן לא אני המצאתי. היא החלטה קיימת".

עוד הוסיף השר בן גביר: "מה לעשות שעניין הביקורים קשור לפקודת שב"ס. שם כתוב פעם בחודשיים. צריך לקיים את החוק אם מישהו רוצה לשנות שיבוא. אם ראש הממשלה לא מתאים לו? שיבוא לשנות את החוק.

על המאבק באריתראים אמר: "הדברים בבדיקה, אצלי לא מטייחים. חייב להגיד כי גם בנושא האריתראים זה נושא שהתרעתי עליו ולצערי חלק מהעניין זה בית משפט וחלק מדיניות קלוקלת. אין פשרות, אין ויתורים, מעצר במסלול מינהלי. הם יעברו למעצר במסלול מינהלי. ככה צריך לפעול".

איתמר בן גביר הרפורמה המשפטית עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד