ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בניגוד לטענותיה

ראש השב"כ תומך במאבטח שהתעמת עם השרה רגב

בשב"כ פרסמו את ממצאי התחקיר שנערך על העימות שהתפתח בין השרה מירי רגב ונהג הרכב שלה לבין מאבטח השב"כ: "איש מעובדי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ לא דחף את השרה כנטען"

ראש השב"כ תומך במאבטח שהתעמת עם השרה רגב
התקרית מול השרה רגב צילום: צילום מסך

היחידה לאבטחת אישים קיימה תחקיר על האירוע שהתפתח השבוע בין השרה מירי רגב למאבטח היחידה, והגיעה למסקנה כי "איש מעובדי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ לא דחף את השרה כנטען".

התחקיר הוצג בפני ראש השירות, וממצאיו אומצו על ידו במלואם. מממצאי התחקיר עלה כי המאבטחים פעלו ב"אופן מקצועי, ממלכתי ומידתי בהתאם לדירקטיבות שסומנו ליחידה, וראש השירות מגבה את המאבטחים בפעולתם", כך לפי הודעת הארגון.

עוד לפי ההודעה: "מהתחקיר עלה כי איש מעובדי היחידה לאבטחת אישים בשב״כ לא דחף את השרה כנטען. לציין כי במקום נכחו גורמי אבטחה נוספים שאינם שייכים לשב״כ. עוד עולה מהתחקיר כי המאבטח נפגע ברגלו מהנהג שלא נשמע להוראות האבטחה".

סיכום ממצאי התחקיר לפי השב"כ: "מלמדים כי המאבטח פעל בצורה שקולה ומידתית לאור הסיטואציה שהתפתחה במקום, וכן פעל בהתאם לנהלים, במקצועיות ובממלכתיות המצופה והנדרשת ממנו".

נזכיר כי בשני התפתח עימות בין הנהג של שרת התחבורה מירי רגב לבין מאבטח של שר הביטחון גלנט. לטענת השב"כ, "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים".

גורם המעורה בפרטים אמר ל"ויינט" כי אחרי תקרית זו התקשר המאבטח שנפגע בכדי להביא למקום שוטרים ואנשי שב"כ. עוד לפי אותו הגורם, הנהג נסע אחרי התקרית מהמקום עם השרה רגב.

תיעודים של האירוע שפורסמו מאוחר יותר הראו כי הנהג של רגב לא דרס את המאבטח, אך התפתח ביניהם עימות אחרי שהמאבטח לא איפשר לנהג להיכנס למתחם האירוע בעוד השרה נמצאת בתוך המכונית. אחרי האירוע השרה רגב מכתב לראש יחידת 730 בו גוללה את גרסתה לסיפור.

מירי רגב יואב גלנט שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד