כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חוששת מהאזנות

סין אוסרת שימוש באייפון לפקידי ממשל בעבודה

סין אוסרת לפקידי ממשל בעבודה שימוש במכשיר האייפון. ההגבלות הן הצעד האחרון במאמצים של בייג'ינג להפחתת התלות בטכנולוגיה מעבר לים

סין אוסרת שימוש באייפון לפקידי ממשל בעבודה
pixabay

סין ​​הורתה לפקידים בסוכנויות ממשלתיות מרכזיות לא להשתמש במכשירים של מותגים זרים לעבודה או להכניס אותם למשרד, כך אמרו ל'וול סטריט ג'ורנל' מקורות שמכירים את הנושא.

בשבועות האחרונים, הצוותים קיבלו את ההנחיות מהממונים עליהם בקבוצות צ'אט או בפגישות במקום העבודה. ההנחיה היא הצעד האחרון במאמץ של בייג'ין לצמצם את ההסתמכות על טכנולוגיה זרה ולשפר את אבטחת הסייבר, ומגיע כאשר סין מבקשת להגביל זרימות של מידע רגיש מחוץ לגבולות סין.

למהלך של בייג'ינג עשוי להיות אפקט עבור מותגים זרים בסין, כולל אפל. אפל שולטת בשוק הסמארטפונים היוקרתיים במדינה וסין היא אחת השווקים הגדולים ביותר שלה, כ-19% מההכנסות הכוללות של אפל מגיעות מסין.

לא היה ברור עד כמה הופצו ההוראות הללו ברחבי סין הענקית, אבל מסרים דומים הועברו לעובדים בכמה רגולטורים ממשלתיים מרכזיים.

המהלך של בייג'ינג נובע ככל הנראה משיקולים ביטחוניים וכלכליים כאחד, אמר פול האנל, לשעבר מנהל סין במועצה לביטחון לאומי תחת הנשיאים לשעבר ג'ורג' בוש וברק אובמה.

במישור האבטחה, בייג'ין עשויה להיות מודאגת מגישה לנתונים של עובדי ממשלה. בחזית הכלכלית, סין תברך כנראה על העלייה בנתח השוק של יצרנים מקומיים, אמר.

בייג'ין קראה לסוכנויות ולארגונים בבעלות המדינה שלה להחליף טכנולוגיה זרה, לרבות מחשבים, מערכות הפעלה ותוכנה, במוצרים תוצרת בית שלדעתם בטוחים וניתנים לשליטה.

אייפון סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד