כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אפס סובלנות"

הפיטורים מסעירים את הקופה: 350 רופאי שיניים ישבתו מהיום

350 רופאי שיניים ב-56 מרפאות השיניים של קופת חולים מאוחדת בכל רחבי הארץ לא יקבלו מטופלים, למעט פניות דחופות שתאשר ועדת חריגים | יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "ההסתדרות תנקוט אפס סבלנות נגד פעולות ההנהלה, ותעמוד כחומה בצורה מאחורי העובדים ונציגותם"

הפיטורים מסעירים את הקופה: 350 רופאי שיניים ישבתו מהיום
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

עיצומים במרפאות השיניים של קופת חולים מאוחדת. החל מהיום (חמישי) 350 רופאי השיניים לא יקבלו מטופלים, למעט מקרים דחופים שתאשר וועדת חריגים, במחאה על פיטורי יו"ר וועד רופאי השיניים במהלך מו"מ על הסכם קיבוצי. יודגש, כי טיפולי שיננית ושירותי מזכירות יינתנו כסדרם.

השבוע החליטה הנהלת קופת חולים מאוחדת לפטר את יו"ר ועד רופאי השיניים ד"ר אלכס חיינר בזמן ניהול משא ומתן לעדכון ההסכם הקיבוצי בקופה, ולאחר שהוכרז סכסוך עבודה עקב גרירת רגליים של הנהלת הקופה במהלך המשא ומתן, שנמשך יותר מתשעה חודשים.

הסתדרות המעו"ף, הבהירה במכתב להנהלת הקופה כי כל פגיעה בעובדים על רקע חברותם בארגון עובדים מנוגדת לדין. "ההסתדרות שומרת לעצמה את הזכות לנקוט את כל האמצעים העומדים לרשותה, לרבות תביעה אישית נגד מנכ"ל הקופה עוזי ביתן וסמנכ"ל חטיבת מוסדות וחברות בנות גיל חיימוביץ', בגין הפגיעה הקשה בהתארגנות", כתבה זינב מנסור, ראש חטיבת הבריאות בהסתדרות המעו"ף.

יו"ר ההסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל הגיב ואמר: "הנהלת מאוחדת חצתה קווים אדומים, גוררת רגליים במו"מ וכעת מהלכת אימים על ועד העובדים. ההסתדרות תנקוט אפס סבלנות נגד פעולות ההנהלה, ותעמוד כחומה בצורה מאחורי העובדים ונציגותם. אנו מתנצלים בפני מהטופלים על אי הנעימות שעלולה להיגרם כתוצאה מהעיצומים, וקוראים גם כעת להנהלה לחזור בה מכוונת הפוטרים ולסיים את המו"מ בהסכם קיבוצי לאלתר".

 

רופא שיניים קופת חולים מאוחדת ההסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד