י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אין טעם לבוא בטענות לאיש"

מארגן המחאות בפוסט נוקב: "הבעיה היא לא נתניהו, הבעיה היא אנחנו"

"לא הבנו עד כמה רחוק יסכימו ללכת במחאת השמאל כדי לנגח את הממשלה, כולל אלימות, סרבנות, פילוג העם, BDS ועוד". אומר מארגן מחאות הימין ברלה קרומבי שמוסיף, "היינו תמימים. הלכנו למהלך שהיה מלכתחילה בהסכמה רחבה מאד, אבל לא ניהלנו אותו נכון מול הכוחות המטורללים שהופעלו בצד השני"

מארגן המחאות בפוסט נוקב: "הבעיה היא לא נתניהו, הבעיה היא אנחנו"
בנימין נתניהו ויריב לוין צילום: ערוץ כנסת

איש הימין ברל'ה קרומבי, ממארגני מחאות הימין לתמיכה ברפורמה המשפטית מפרסם פוסט נוקב, סוג של חשבון נפש פנימי בתוך המחנה.

"אחיי למחנה. הבעיה היא לא נתניהו, הבעיה היא אנחנו. תקראו לי ביביסט, תקראו לי תמים. אבל בסופו של דבר נכשלנו. ואני אומר את זה קודם כל לעצמי. לא הבנו את הכוחות האדירים שבצד השני. לא הבנו עד כמה רחוק יסכימו ללכת במחאת השמאל כדי לנגח את הממשלה, כולל אלימות, סרבנות, פילוג העם, BDS ועוד. היינו תמימים. הלכנו למהלך שהיה מלכתחילה בהסכמה רחבה מאד, אבל לא ניהלנו אותו נכון מול הכוחות המטורללים שהופעלו בצד השני".

לדבריו, "הפקרנו את שר המשפטים היקר יריב לוין ושמחה רוטמן לבד בצריח. נתנו להם להילחם בלי לגבות אותם במהלך ציבורי רחב ובלי שנהיה שם בשבילם. כך אני מרגיש. הם נלחמו אבל גילו שאין קמפיין תמיכה ציבורי, הסברה, מערך מסודר שיקדם את המהלך. ואף מהלך ציבורי, בטח לא בסדר גודל כזה, לא יכול להתקדם בלי קמפיין ותמיכת ההמונים. לא הבנו שאנחנו חייבים לגייס עשרות מליוני שקלים ולהסביר לעולם כולו מה קורה כעת בישראל ובמקום זה נתנו לראשי "המחאה" להשמיץ את הממשלה בעולם משל היו האחרונים שבשונאי הציונות".

ברל'ה קרומבי. (מתוך הפייסבוק שלו)

עוד אומר קרומבי: "לא עזבנו הכל ועסקנו רק בקמפיין תמיכה והסברה של הרפורמה כפי שהיה ראוי כדי להפיג את הפחדים והחששות בציבור הישראלי המבועת שהפסיד פה בחירות וראה את ממשלת הסיוטים הגדולה שלו עולה לשלטון. לא הבנו את גודל השעה".

"לכן כעת אין טעם לבוא בטענות לאיש. גם לא לראש הממשלה שפועל מכובד האחריות. מה שנשאר כעת הוא להבהיר לבג"צ שהתיקון בא יבוא ושלא ניתן לו לרמוס אותנו. ולגבי המהלך הפוליטי עוד נכונו לנו ימים יפים יותר. הרפורמה תקודם במהלך הקדנציה, לא כפי שרצינו ולא כפי שתוכנן מראש. אבל התיקון יבוא. פשוט נצטרך יותר אורך רוח וסבלנות - ובעיקר להבין שלנו ציבור המחנה הלאומי יש אחריות כדי שזה יצליח לא פחות מהממשלה". כך קרומבי.

בנימין נתניהו יריב לוין הרפורמה המשפטית ברלה קרומבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד