י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הנחות ביטוח

הוכרזו הזוכים במכרז לביטוח עובדי המדינה

משרד האוצר הודיע מי הם הזוכים במכרזים בביטוח רכב. בשנתיים האחרונות נרשמה עליה של כ 20% במספר המבוטחים וזה בא להראות כמה המצב בחוץ הולך ונהיה יותר יקר

עובדי המדינה יהנו מביטוח מוזל
עובדי המדינה יהנו מביטוח מוזל צילום: רוני נאק

לפני מספר שבועות סיפרנו לכם שאחד ממכרזי הביטוח הגדולים ביותר בישראל יוצא לדרך, כלומר 62,000 מבוטחים שהם עובדי מדינה יקבלו תנאים מצוינים על ביטוחי הרכב שלהם (וביטוחי רכב הם גם ככה עניין יקר מאוד). כעת מודיע משרד האוצר מי הם הזוכים במכרזים, כאשר הזוכים יבטחו גם את עובדי המדינה וגם את הגימלאים.

לפי הודעת משרד האוצר, הזוכות הן ביטוח ישיר ו-WESURE אשר זוכות במכרז פעם שניה ברציפות והיקף העסקה הוא כ-340 מיליון שקל. לפי הנתונים שמפרסם משרד האוצר, בשנתיים האחרונות נרשמה עליה של כ 20% במספר המבוטחים וזה בא להראות כמה המצב בחוץ הולך ונהיה יותר יקר.

לפי המידע שמפרסם משרד האוצר, במכרז החדש תעריפי ההשתתפות, כלומר כמה כסף משלמים, נקבעים בהתאם למאפיינים של המבוטח, כלומר נהגים שעל שמם אין הרבה תביעות יהנו מהנחות בביטוח ומהשתתפות עצמית נמוכה, כלומר הסכום שהם ישלמו במקרה של תאונה יהיה נמוך.

ובנוסף, בגלל שהזוכות החדשות הן גם הזוכות של השנה שעברה אז העובדים יוכלו לבצע חידוש מהיר ויעיל של ביטוחי הרכב. לדברי החשב הכללי יהלי רוטנברג: "ברצוני להודות לוועדת המכרזים על העבודה והתוצאות המצוינות. תוצאות המכרזים האחרונים אשר הביאו לעלייה של 20% בהצטרפות מעידים על התנאים הטובים של פוליסות הביטוח, ואנו מצפים להמשך המגמה בהגדלת מספר המבוטחים בהצטרפות דיגיטלית מהירה וירוקה ושיפור השירות לטובת עובדי המדינה וזכאים נוספים".

 

משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד