ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הדיפ סטייט חדר עמוק"

שב"כ מדליף למחאה? גוטליב: "עובד במכולת מנשנש במבה"

חברת הכנסת גוטליב התייחסה לטענות על קשר בעייתי בין שב"כ לבכירים במחאה נגד הרפורמה: "מי שעובד במכולת מנשנש מדי פעם במבה, מי שעובד בשב"כ מעביר מדי פעם מידע על שרים וח"כים"

שב"כ מדליף למחאה? גוטליב: "עובד במכולת מנשנש במבה"
שיחת טלפון צילום: freepik

ברקע הפרטים שנאסרו לפרסום על ידי הצנזורה הצבאית אודות הקשר הבעייתי לכאורה של פעיל במחאה נגד הרפורמה המשפטית עם בכיר לשעבר בשב"כ, חברת הכנסת גוטליב התראיינה לאריק וייס בערוץ 13 וטענה כי "הנראות של זה בעייתית מאוד".

נזכיר כי חברת הכנסת גוטליב כתבה במרומז על הנושא בתחילת השבוע: "הכול פתאום ברור כ"כ. קבלו צ'יזבט. איזו גברת מחאה, לא אספר מי, קשורה, לא אספר איך, לאיש שב"כ וותיק מאד".

"מזל שיש לי חסינות", כתבה גוטליב, "מותר לי לספר צ׳יזבטים. ובגלל שאני מאוד מאוד אוהבת את המדינה והעם שלי אני רושמת את הדברים בעמימות".

"רק אל תחשבו שכולנו מטומטמים", כתבה הח"כית והבטיחה כי ותפעל לדיון ציבורי בעניין.

בריאיון אמש (רביעי) בערוץ 13 הסבירה גוטליב כי "מי שעובד במכולת מנשנש מדי פעם במבה, מי שעובד בשב"כ מעביר מדי פעם מידע על שרים וח"כים". היא נשאלה: "השב"כ מסכן שרים ומעביר מידע עליהם?" גוטליב: "כן, הדיפ סטייט חדר עמוק".

העיתונאי בן כספית התייחס לדבריה של גוטליב וכתב: "היא מרשה לעצמה, אז גם אני מרשה לעצמי: מדובר במטורפת על מלא, אישה חסרת מעצורים שכל קשר בינה לבין עובדות, אמת או מציאות כלשהי מקרי בהחלט. מכל החבורה המופרעת שהשתלטה כאן על חיינו, המסור החשמלי שלה, שמנסר את הענף שכולנו יושבים עליו, הכי יעיל".

הרפורמה המשפטית שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד