כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מלבים את האנטישמיות"

האיחוד האירופי בגינוי חריף לנאום השקרי של אבו מאזן

באיחוד האירופי הגיבו על דבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן על יהודים. אבו מאזן מכחיש שואה ידוע, פרסם אמירות שקריות על יהודים ועל אנטישמיות

האיחוד האירופי בגינוי חריף לנאום השקרי של אבו מאזן
אבו מאזן צילום: פלאש 90

בהודעת גינוי חריפה במיוחד נגד הפלסטינים מטעם האיחוד האירופי נמסר. כי הנאום שנשא נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן בפני מועצת המהפכה ה-11 של פת"ח בסוף אוגוסט "הכיל אמירות שקריות ומטעות עד מאוד על יהודים ואנטישמיות".

בהודעה נאמר כי "עיוותים היסטוריים כאלה הם מלהיבים, פוגעניים מאוד, יכולים רק להחמיר את המתיחות באזור ולא לשרת את האינטרסים של אף אחד. הם משחקים לידיהם של אלה שאינם רוצים פתרון שתי המדינות, שבו דגל הנשיא עבאס שוב ושוב. יתרה מכך, הם עושים נזקים לנושא של הסברת השואה ובכך מלבים את האנטישמיות ומהווים עלבון למיליוני קורבנות השואה ולמשפחותיהם".

מהאיחוד האירופי נמסר עוד, "מחויבים להיאבק באנטישמיות ובגזענות על כל צורותיה ונמשיך להתנגד בתוקף לכל ניסיון להצדיק או לזלזל בשואה".

כזכור כפי שדיווחנו, יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, מכחיש שואה ותיק ואנטישמי גדול, נאם בכנס מועצת המהפכה של פת"ח, והשמיע טענות אנטישמיות הזויות ואמר שהיהודים נרצחו בשואה לא בשל דתם, אלא בגלל אהבתם לכסף.

"בספרים יהודיים רבים כשהם אומרים שהיטלר הרג את היהודים בשל יהדותם, אז לא, הם נלחמו בהם בשל תפקידם החברתי ולא בשל דתם. היטלר נלחם ביהודים כי הם עסקו בריבית ובכסף, היהודים האשכנזים לא הגיעו מגזע שמי, ולכן יש כאלה שאומרים שהם אינם יהודים".

אבו מאזן האיחוד האירופי הכחשת שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד