י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
זו ההמחשה המקורית שנתנה

הח"כית מהליכוד הודיעה שלא תצייץ לפסיקת בג"ץ

לקראת הדיון בבג"ץ על חוקי יסוד הסבירות והנבצרות, חה"כ טלי גוטליב הבהיר כי לא תציית לפסיקת בית המשפט במידה ויפסול את החוקים. גוטליב הסבירה את הסיבה בהמחשה מקורית

הח"כית מהליכוד הודיעה שלא תצייץ לפסיקת בג"ץ
בית המשפט העליון צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

חברת הכנסת טלי גוטליב מהקולות הבולטים במפלגת 'הליכוד' הצהירה היום (חמישי) כי לא תציית לפסיקת בית המשפט העליון אם יפסול חוק יסוד. זאת לקראת הדיונים בבג"ץ על חוק יסוד הסבירות וחוק יסוד הנבצרות.

גוטליב כתבה בטוויטר: "אם בג"ץ אומר לי לעמוד על רגל אחת, ומתעקש שיש לו סמכות להורות לי לעמוד על רגל אחת, ואני מבהירה לו שאין לו סמכות, ואני מפנה את בג״ץ לחוק והוא מתעקש שמותר לו להורות לי לעמוד על רגל אחת, אז אני עונה לו שאין לי כוונה לעמוד על רגל אחת גם הוא יקרא לזה פסק דין", כתבה והוסיפה, "מקווה שההמחשה סייעה".

נזכיר כי מוקדם יותר ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף בחשבון הטוויטר שלו את נאומו של יו"ר הכנסת אמיר אוחנה אשר הזהיר אתמול את בג"ץ מהתערבות בחוקי יסוד שהכנסת חוקקה.

בכך ראש הממשלה מביע תמיכה בדבריו של אוחנה אחרי שאתמול בניגוד לשרים אחרים מהליכוד וליו"ר מפלגות אחרות העדיף שלא להגיב לדברים.

ראש הממשלה שיתף בחשבון הטוויטר את נאום יו"ר הכנסת.

כזכור, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה העניק אמש הצהרה לקראת הדיון בבג"ץ על חוק יסוד צמצום עילת הסבירות וחוק יסוד הנבצרות. אוחנה ביקש בהצהרתו - "להציב תמרור עצור" בעניין התערבות בג"ץ בחוקי יסוד והבהיר, "הכנסת לא תקבל בהכנעה את רמיסתה".

 

 

הליכוד בית המשפט העליון עילת הסבירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד