י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טקס מרשים

הונחה אבן הפינה לשכונת "כתר הרמה" בבית שמש הנבנית כולה בפעימה אחת

לראשונה מוקמת בבית שמש שכונה שלימה שנבנית בפעימה אחת, יחד עם מבני ציבור, בתי כנסת, מקוואות, גינות מושקעות, פארקים ירוקים ותשתיות מפותחות. השכונה, אותה מקימות יחד חברות הבנייה הגדולות 'קבוצת נתיב' וקבוצת 'שפיר הנדסה', תכיל 1,057 יח"ד חדשות • באירוע הנחת אבן הפינה הכריזו החברות על הקמת השכונה באופן רשמי, בנוכחותם של רבנים ואישי ציבור 

הונחה אבן הפינה לשכונת "כתר הרמה" בבית שמש הנבנית כולה בפעימה אחת
טקס הנחת אבן הפינה צילום: יעקב נחומי

טקס הנחת אבן הפינה נערך לשכונה החדשה ההולכת ומוקמת בבית שמש. שכונת "כתר הרמה" כבר הפכה ליעד מגורים נחשק בקרב רוכשים ומתעניינים פוטנציאליים, בהיותה כוללת את כל הצרכים הציבוריים והקהילתיים מרגע האכלוס.

'קבוצת נתיב' וקבוצת 'שפיר הנדסה', מהמובילות בישראל בתחום הייזום, הבנייה והתשתיות, שותפות למהלך שמסעיר את שוק הנדל"ן בישראל. יחד הן מקימות את השכונה המדוברת בהיקף של 1,057 יח"ד שייבנו בפעימה אחת עם כל מוסדות הציבור, לרבות פארקים ירוקים בהיקף של 77 דונם, גינות מטופחות ותשתיות מפותחות. מיד עם האכלוס ייהנו התושבים משכונה פעילה עם כל הנדרש כדי לקיים שגרת חיים מלאה ותוססת.

באירוע המיוחד שנערך במקום בו נבנית השכונה החדשה, השתתפו רבנים, שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ר' יהודה מורגנשטרן, ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר ויו"ר הועדה לתכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג, חברי מועצת העיר והמועמדים השונים, מנהלי החברות, בכירים ואישי ציבור.

את הטקס פתח מנחה האירוע נפתלי בר נתן, מנהל המכירות של הפרויקט, ששיתף בהיבטים הייחודיים של הפרויקט והיתרונות שלו. הנוכחים נחשפו להיקף האדיר של הפרויקט והתרשמו משיתוף הפעולה של שתי קבוצות מובילות בענף הנדל"ן, אשר לשתיהן ניסיון רב שנים בייזום וביצוע פרויקטים משמעותיים בהיקפי ענק.

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: שתי חברות חברו יחד כדי לבנות את העיר בית שמש עם חזון עצום. ההתרגשות הגדולה שאנו עדים לה, היא תוצאה של בניית מעל אלף דירות עם כל הדרוש. אדם שיבוא לגור כאן לא יחכה לבית ספר או לגן, הכל יהיה לו מוכן. לבית שמש ישנם יתרונות רבים והיא מציעה איכות חיים הודות לתכנון הסביבתי והמרחבים שיוצרים ביקוש. וכמו בגשם כך ברוח – בית שמש היא עיר עם מוסדות חינוך וקהילות עם אוכלוסייה איכותית. אנו שמחים שאתם אלה שבונים את הארץ עם "נתיב" מיוחד "שופרא" דשופרא עם שפיר. אשריכם". 

ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש היא עיר של אחדות. יש כאן את כל סוגי האוכלוסייה, וכולם חיים יחד בכבוד. אני מברכת על הקמת השכונה החדשה על ידי חברות 'שפיר' ו'נתיב', שהיא בשורה גדולה להתפתחות הגדולה של העיר בית שמש. אני מודה לכל השותפים ולצוות העירייה על קידום הפרויקט המיוחד".

סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה, הרב שמעון גולדברג: "מבית שמש יוצאת הבשורה על הקמת השכונה החדשה שתוקם יחד עם כל מוסדות הציבור והתשתיות הנדרשות. חברות 'שפיר' ו'נתיב' מביאות היום בשורה גדולה לעתיד המגורים של העיר בית שמש".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, הרב יהודה מורגנשטרן: "הפרויקט של 'כתר הרמה' הינו בשורה משמעותית בתחום הדיור והעמדת פתרונות למצוקת הדיור. אנו מברכים את חברות 'נתיב' ו'שפיר' על בניית עיר העתיד של בית שמש שתיבנה יחד עם פיתוח סביבתי וכל הדרוש לשם הקמתה של שכונה חדשה ואכלוסה". לאחר מכן, הקריא מורגנשטרן את מגילת היסוד לפני הטמנתה. 

יו"ר ובעלים של קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן', ר' שמחה גריידינגר: "שכונת כתר הרמה כשמה כן היא – הכתר של בית שמש, של כל שכונות העיר. היא "מלך" השכונות של העיר וכך אנו רואים אותה מכל הבחינות, לרבות רמת הבנייה הגבוהה והסטנדרטים הייחודיים. מרגש לראות אדמת טרשים נוספת שתהפוך לשכונה בישראל, כפי שעשינו בכל רמה ד' וברחבי הארץ. לדעת שיש לנו חלק בבניין הארץ ובפיתוחה של העיר בית שמש, שהינה עיר העתיד של ישראל. בכך, אנו למעשה היד המבצעת של משרד הבינוי והשיכון ורואים את עצמנו שותפים לחזון והעשייה של המשרד בראשות השר הרב גולדקנופף. גם כאן, כפי שאמר השר, רואים קבלנים ויזמים מהמגזר החרדי שעובדים ושותפים לבניית הארץ".    

מנכ"ל 'שפיר מגורים' מקבוצת שפיר, ג'וליאן סטרוסטה: "אנו גאים להוביל פרויקט נוסף בהיקף משמעותי המביא בשורה גדולה לעיר בית שמש ולכלל הציבור. הקמת שכונה מן המסד ועד הטפחות מצריכה ניסיון ורזומה בהובלת פרויקטים בסדר גודל יוצא דופן, אותם אנו מביאים גם לפרויקט הנוכחי. כקבוצה הפועלת שנים ארוכות בתחומי הנדל"ן והתשתיות, גם שכונת "כתר הרמה" בבית שמש תוקם הודות לניסיון המוכח בביצוע פרויקטים זהים בגודלם והיקפם. אנו מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר שייתנו מענה הן לזוגות צעירים והן למשפרי דיור שיוכלו למצוא בשכונה החדשה את מבוקשם".

באירוע הונחה אבן הפינה לפרויקט ההיסטורי והוטמנה מגילת היסוד עם חזון החברות לשכונה החדשה. הנוכחים הביעו את התפעלותם מהעשייה המשותפת שמביאה בשורה גדולה בתחום הדיור בישראל בכלל ובבית שמש בפרט. מנהלי החברות הודו למשתתפים ולשותפים, הפועלים רבות להצלחת הפרויקט והפיכתו לעיר העתיד של בית שמש.

לפרטים נוספים כנסו עכשיו לאתר 'כתר הרמה'>>

 

 

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד