ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בשל הסירוב להזמין את נתניהו

לוין וסמוטריץ' יחרימו טקס בבית המשפט החדש בירושלים

השרים לוין וסמוטריץ' צפויים להחרים את טקס הנחת אבן הפינה להיכל המשפט החדש בירושלים בשבוע הבא. הסיבה: סירוב של הנהלת בתי המשפט להזמין את ראש הממשלה

לוין וסמוטריץ' יחרימו טקס בבית המשפט החדש בירושלים
בצלאל סמוטריץ ויריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין צפוי להחרים את טקס הנחת אבן הפינה להיכל המשפט החדש בירושלים בשבוע הבא במחאה על כך שהנהלת בתי המשפט סירבה להזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאירוע, שייערך ביום ראשון.

על פי דיווח ב'וואלה', מי שהיו אמורים לקחת חלק בטקס הם שר המשפטים לוין, נשיאת ביהמ"ש העליון אסתר חיות וראש עיריית ירושלים משה ליאון, אך לוין מתכוון להחרים את הטקס כולו וכך גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שכן הוזמן והודיע על ביטול השתתפותו בשל הסירוב להזמן את נתניהו.

גורמים המעורים בפרטים אמרו כי בלשכת לוין פנו להנהלת בתי המשפט וביקשו להזמין את נתניהו אך נתקלו בסירוב. הסיבה היא שבטקס צפויים להשתתף כל שופטי בתי השלום והמחוזי ושופטי בית הדין בירושלים, כולל השופטים בתיקי ראש הממשלה, והנהלת בתי המשפט העדיפה לשמור על הפרוטוקול הנהוג בו מי שמייצג את הממשלה הוא שר המשפטים.

למרות זאת כאמור השר לוין החליט בתגובה לבטל את הגעתו לאירוע, וכך גם סמוטריץ'. מלשכת שר המשפטים, שר האוצר והנהלת בתי המשפט לא נמסרה תגובה לידיעה.

בנימין נתניהו יריב לוין בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד