כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תקלה התגלתה לפני ההמראה

230 נוסעי אל על תקועים עד אחרי השבת

טיסת אל על מבנגקוק לנתב"ג שאמורה היתה להמריא היום, נדחתה ביומיים עד מוצאי השבת בשל תקלה שהתגלתה רגע לפני ההמראה כשהנוסעים כבר יושבים במטוס • היות והחברה שומרת שבת - הנוסעים יוטסו לישראל רק במוצ"ש

230 נוסעי אל על תקועים עד אחרי השבת
מטוס אל על. אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

רגע לפני ההמראה, טיסת אל על LY084 שאמורה היתה להמריא מבנגקוק שבתאילנד לנתב"ג נדחתה עד למוצאי השבת בשל תקלה שהתגלתה במטוס.

לפי הדיווח של שמעון יעיש ב'ישראל היום', הנוסעים כבר ישבו במטוס שעשה את דרכו לעבר מסלול ההמראה, אך בדרך התגלתה תקלה במטוס שלא איפשרה את ההמראה לישראל. לכן המטוס חזרה לחנייה ולאחר המתנה של כמה שעות והבנה שהטיסה לא תתאפשר, הנוסעים הועברו לבתי מלון בבנגקוק.

היות וחברת 'אל על' הינה חברה שומרת שבת, הטיסה תצא רק במוצאי השבת והנוסעים יאלצו להישאר יומיים נוספים בבנגקוק, כאשר הטיסה תנחת בישראל ביום ראשון לפנות בוקר. יצוין כי אורך הטיסה הינו 8 שעות ו-45 דקות.

מחברת 'אל על' נמסר: "בעת הסעת טיסת 'אל על' LY084 למסלול ההמראה, התגלתה תקלה טכנית שלא ניתן היה לחזות במטוס. צוותי 'אל על' עמלים על תיקון התקלה ואנשינו טיפלו בהעברת הנוסעים למלון עד למועד המראת הטיסה החלופית במוצאי שבת. נדגיש כי בטיחות הנוסעים והצוות ניצבת מעל כל שיקול אחר".

אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד