ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
סירב למטוס פרטי 

האדמו"ר פספס את הטיסה ויאמר את הסליחות הראשונות בירושלים 

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג ששהה במסע היסטורי בארץ יישאר בירושלים ויערוך את הסליחות הראשונות בראשון לפנות בוקר בהשתתפות אלפים שצפויים להשתתף ולהקשיב לדרשת התעוררות של הרבי במעמד הסליחות כמנהג אבותיו לבית צאנז. את השבת הרבי יעשה בי-ם סגורה לקהל

האדמו"ר פספס את הטיסה ויאמר את הסליחות הראשונות בירושלים 
הרבי מצאנז קלויזנבורג בביקור בארץ צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג ששהה בביקור בארץ במשך השבוע האחרון פספס את הטיסה שאליה היה אמור להמריא הלילה לארה"ב, הרבי שיצא מהכותל המערבי לא הספיק את הטיסה ונשאר בארץ הקודש לשבת ולא' דסליחות. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד החסידים מניו יורק שרצה לשלם מטוס פרטי לרבי שיחזור עוד הלילה לארה"ב בכדי שיוכל להיות בסליחות הראשונות בבית מדרשו הגדול בבורו פארק שהוא אחד מהמעמדים הגדולים במשך השנה בצאנז קלויזנבורג, והרבי ענה לו: "ברוך השם לא נשארתי במקום בודד נשארתי בירושלים הקדושה", הרבי אמר כי הוא לא רוצה לבזבז "יידיש געלט" (כסף יהודי) לעזוב את ארץ הקדוש. 

כאמור, הרבי נשאר לשבת בקרב חסידיו בירושלים לשבת סגורה ויאמר את הסליחות הראשונות בירושלים במוצאי שבת לפנות בוקר בהשתתפות אלפים רבים שיגיעו לשמוע דרשת התעוררות כמנהג אבותיו לבית צאנז. 

כזכור, בשבועיים האחרונים שהה הרבי בארץ הקודש, במהלכו קיבלו את פניו אלפים במתחם שנלר בירושלים, וכן שהה בצפון בצפת, ובמירון ופקד את הכותל המערבי וציון הרשב"י. 

חדשות טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד