ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"הגזענות נמצאת בבתי החולים"

הרופאים זלזלו באמסלם עד ששמעו שהוא "תומך" במחאה

איש הימין מני אסייג משתף ברשת את סיפורו של יהודי מקרית גת שאושפז בבית החולים וזכה לדבריו ליחס מזלזל עד שהונה את הצוות שהוא משתתף במחאה נגד הרפורמה. "מהרגע שגיליתי להם שאני שמאלן קיבלתי יחס VIP"

הרופאים זלזלו באמסלם עד ששמעו שהוא "תומך" במחאה
מחלקה בבית חולים איכילוב צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ברקע הסערה בעקבות דבריה בחודש שעבר של הסופרת ואשת התקשורת עירית לינור בתוכנית "הפטריוטים" על כך שרופאים לא יטפלו בה בבית החולים כשתזדקק לטיפול רפואי בגלל תמיכתה ברפורמה, מפרסם הקומיקאי והתסריטאי הימני מני אסייג כי מטופל מזרחי שיתף אותו באירוע חריג שקרה לו בעת אשפוזו בבית החולים.

וכך כתב אותו אדם לאסייג: שמי יורם רחמים אמסלם בן 54 מקרית גת. לפני כחודשיים אושפזתי בבית חולים איכילוב עם חסימה מוחלטת של 3 עורקים בלב. הובהלתי לניתוח, ב"ה הוא עבר בהצלחה ומייד אחריו הוכנסתי לטיפול נמרץ...עד עכשיו הכול נורמאלי ותקין.

מפה המצב התחיל להסתבך. כל ביקור רופאים היו קוראים לי הרופאים בלעג "אמסלם" מתעכבים אצלי בדיוק 20 שניות וטסים לחולה הבא. אני נפגעתי עד עמקי נשמתי. בעצת בני משפחתי החלטתי לעשות תרגיל. בביקור שהיה באותו ערב (יום שלישי) שאלתי את מנהל המחלקה אם יתאפשר לי בעוד מספר ימים להגיע להפגנה בקפלן. התגובה הסבירה לי את הכל. הרופאים התפלאו והשתוממו ושאלו. "אתה משתתף בהפגנות?" עניתי "בוודאי מהיום הראשון אני מקפיד להגיע לכל ההפגנות"

אחרי ששיבחו אותי "ישר כוח" "כל הכבוד" "לא יאומן" היחס כלפיי השתנה ב-180 מעלות. הייתי מאושפז עשרה ימים נוספים. מאותו הרגע שגיליתי להם שאני שמאלן קיבלתי יחס VIP. כבר לא קראו לי בלעג "אמסלם " הטיפול השתנה, כל משכך כאבים שביקשתי קיבלתי מיידית!

למה אני כותב לך את הסיפור הארוך הזה? אני רוצה שתדע שהגזענות נמצאת בבתי החולים! ההשפלה שעברתי כואבת לי עד היום הרבה יותר מהכאב הפיזי. אני עברתי את זה וב"ה נשארתי לספר.

בבקשה תעביר את התוכן לציבור העוקבים שלך, שלא יעזו לצדד בימין חס וחלילה. זאת סכנת נפשות אמיתית.

הרפורמה המשפטית מחאת קפלן בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד