י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
משלחת משרד החוץ יוצאת לממלכה

468 אזרחים ישראלים במרוקו, מהם 56 מנותקי קשר

עם צאת השבת בישראל התקבלו במשרד החוץ פניות לגבי אזרחים ישראלים הנמצאים במרוקו. נכון לשעה זו, ישנם 56 מנותקי קשר. משלחת משרד החוץ יוצאת מחר למרוקו

 468 אזרחים ישראלים במרוקו, מהם 56 מנותקי קשר
מלך מרוקו/בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

מחר בבוקר תמריא למרוקו משלחת של משרד החוץ לתגבור שגרירות ישראל בראבט. המשלחת כוללת נציגים מהאגף הקונסולרי ואנשי מנהלה, זאת במטרה לסייע לישראלים לחזור ארצה בעקבות רעש האדמה הקשה שפקד את מרקש הלילה.

עם צאת השבת בישראל התקבלו במרכז המצב במשרד החוץ פניות לגבי אזרחים ישראלים הנמצאים במרוקו. על מי המידע שיש בידי משרד החוץ, נכון לשעה זו, ישנם 468 אזרחים ישראלים במרוקו, מהם 56 מנותקי קשר.

רועי קייס דיווח ב'כאן חדשות', כי ‏מלך מרוקו, מוחמד השישי, ובנו יורש העצר ניהלו ישיבה עם בכירי הממשל בארמון ברבאט כדי לדון בהשלכות רעידת האדמה. נאמר כי מהרגעים הראשונים של האסון, מלך מרוקו נתן הנחיות בנושא. בנוסף הוכרז על שלושה ימי אבל ומלך מרוקו גם הודה מקרב לב לכל המדינות שהביעו סולידריות עם ארצו והציעו סיוע.

מוקדם יותר נמסר מלשכת ראש הממשלה כי בעקבות אסון רעידת האדמה במרוקו, הנחה ראש הממשלה נתניהו את כלל המשרדים והכוחות לסייע ככל שיידרש לעם המרוקאי, לרבות היערכות להוצאת משלחת סיוע לאזור.

רעידת אדמה במרוקו בנימין נתניהו אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד