ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הנהג עוכב

רכב האיץ ודרס מפגינים בנתיבי איילון

כמה מפגינים שחסמו הערב את נתיבי איילון נדרסו ע"י רכב שהאיץ לעברם | הנהג עוכב לחקירה במשטרה. נבדק האם איבד שליטה על רכבו" | לשכת ראה"מ: "ראש הממשלה מגנה בחריפות כל צורה של אלימות"

רכב האיץ ודרס מפגינים בנתיבי איילון
דריסת מפגינים באיילון דרום צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

מספר מפגינים נפצעו הערב (מוצאי שבת) כתוצאה מדריסה במהלך חסימה בנתיבי איילון בתל אביב. המפגינים ירדו אל הכביש לאחר שהפגינו סמוך לבתיהם של השר יצחק וסרלאוף ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה.

בתיעוד נראה הרכב הדורס נחסם על ידי המפגינים ולפתע מאיץ ופוגע בכמה מהם. הנהג נעצר על ידי המוחים ועוכב לחקירה על ידי המשטרה. נבדק האם איבד שליטה על רכבו.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על הולכת רגל שנפגעה מרכב, בכביש 20 סמוך למחלף ההלכה לדרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב צעירה כבת 25 במצב קל עם חבלה קלה ברגל. אין פצועים נוספים.

ב'כוח קפלן', הגוף המרכז את המחאות נגד הרפורמה המשפטית, האשימו את נתניהו באירוע הדריסה. "ההסתה של נתניהו מחלחלת ומביאה לנפגעים. מכונת הרעל שלו עובדת על טורבו בשעות האחרונות ומביאה לאירוע דריסה. הדם על ידיו של נתניהו", מסר 'כח קפלן'.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לאירוע הדריסה באיילון: "ראש הממשלה מגנה בחריפות כל צורה של אלימות, קורא לכולם לפעול באיפוק ולשמור על החוק".

מדוברות משטרת תל אביב נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על פגיעת רכב במפירי סדר שירדו לכביש איילון, שהיה באותה עת בתנועה רציפה של כלי רכב והחלו לחסום את הכביש באזור מחלף ההלכה. הנהג שפגע במפגינים נעצר על ידי השוטרים וכעת מטופל על ידי בוחני התנועה של מחוז ת"א לבדיקת נסיבות האירוע. במקום נפצעו קל 5 מפגינים אשר חסמו את כביש איילון".

הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד