י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כופר נפש

הרב גלאי: "חובה לפרסם בראש חוצות פעילות הזו"

פעילי ארגון 'יד לאחים' עלו ובאו לבתיהם של גדולי ישראל, ערכו בפניהם סקירה מקיפה על פעילות הארגון וזכו במתת יד נדיבה לקמפיין 'כופר נפש' המתקיים בימים אלו למען הצלת נפשות יהודיות מכפרים ערביים וסיכול מזימות מסיונריות ברחבי הארץ • גדולי ישראל האזינו בקשב רב לסקירה ובירכו את הפעילים בברכות מאלפות

הרב גלאי: "חובה לפרסם בראש חוצות פעילות הזו"
הגר"ש גלאי צילום: יד לאחים

פעילי ארגון יד לאחים אשר פועלים במהלך השנה כולה בהצלת נפשות מכפרים ערביים וסיכול מזימות מיסיון ברחבי הארץ, ובימים אלו פרט עובדים מסביב לשעון לעשות נפשות בעם ישראל, התקבלו בתקופה האחרונה בבתיהם של גדולי ישראל וערכו בפניהם סקירה מקיפה על הפעילות הענפה. הרבנים הרימו תרומה נדיבה לפרויקט 'כופר נפש' שעורך הארגון בימים אלו לקראת ראש השנה וחגי תשרי והאריכו בברכות נפלאות ומאלפות על הפעילות הקדושה של הארגון והפעילים.

לשותפות בקמפיין  'כופר נפש' לחצו כאן>>>>>


כופר נפש • יד לאחים

בהיותם אצל הרב גלאי שליט"א, שיתפו הפעילים ובראשם רכז השטח ר' שמעון אברג'ל את הרב בנעשה במחלקת המיסיון של הארגון תוך ניסיונות סיכול ממוקדים בנלחמים בתורת ישראל. ר' חיים אייזנברג סיפר לרב בפרוטרוט על מצבע גדול והרסני של כתות המיסיון בארץ אשר מחלקים בימים אלו מאות אלפי מעטפות בתיבות הדואר ברחבי הארץ. הפעילים גוללו בפני הרב את הפעילויות הגלויות והסמויות שפועלים במחלקה על מנת למנוע את ההפצה ולאסוף את החומר המיסיונרי מתיבות הדואר.

הרב שקיבל את המשלחת בחביבות, האזין בקשב רב לדברים ולבסוף ברכם בברכות מאלפות אודות פועלם הרב למען הפצת היהדות בעם ישראל ובלימת המיסיון בארץ הקודש.

בעת ביקורם אצל הרב בן שמעון שליט"א, שמע הרב מהפעילים סקירה נרחבת על שבת מיוחדת שנערכה לניצולות מכפרים ערביים בקמפוס רחב ידיים בדרום הארץ, בהשתתפות עשרות נשים, מטופלות 'יד לאחים' וילדיהן שזכו לשבת מרוממת ומרגשת. הרב שמע בפרוטרוט את לו"ז השבת שכללה גשמיות ורוחניות כאחד מתוך הכנה לחגי תשרי הממשמשים ובאים.

הרב ביקש לקחת חלק במגבית "כופר נפש" היוצאת לדרך בימים אלו ותרם סכום הגון למצות פדיון שבויים תוך שהוא משבח ומפאר את פעילות הארגון.

לשותפות בקמפיין  'כופר נפש' לחצו כאן>>>>>

את ביקורם בבתי גדולי ישראל חתמו פעילי הארגון אצל כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א.

הפעילים ערכו בפני האדמו"ר סקירה קצרה אודות מחלקות הארגון והשבת המרוממת של הנשים הניצולות. כשהוא נרגש, אמר הרבי כי שמע רבות על הפעילות של הארגון וכי הוא שמח להיפגש עם פודי השבויים פנים אל פנים. בזריזות של קדושה מיהר הרבי לקחת חלק בפעילות הקדושה על ידי נתינת תרומה נדיבה למגבית "כופר נפש" תוך שהפטיר: "ממני יראו וכן יעשו".

פעילי הארגון יצאו מחוזקים מבתיהם של גדולי ישראל, הברכות המאליפות והתעניינות הרבה של מאורי הדור נסכה בהם את הכוח להמשיך הלאה בעבודת הקודש ביתר שאת וביתר עוז, הכל למען הצלת עוד נפש יהודית מכפר ערבי, מניעת חומר מיסיונרי לגעת בקהל ישראל ושלל פעילויות מגוונות שפועל הארגון לאורך השנה כולה.

בימים אלו, ימי הרחמים והסליחות, מתקיים קמפיין 'כופר נפש' הקורא לעם ישראל להרים את תרומתם בכלל ופדיון כפרות בפרט לארגון יד לאחים על מנת לחזק את הארגון שיוכל להמשיך בפועלו הרב למען עם ישראל. אין זמן נכון מתקופה זו לתמוך בפעילות הענפה של הארגון בפדיון שבויים ובביצור תורת ישראל, ולהתברך בשפע של ברכה והצלחה בכל מילי דמיטב לברכת שנה טובה ומתוקה.

לשותפות בקמפיין  'כופר נפש' לחצו כאן>>>>>

יד לאחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד