כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ממתיקים את השנה

ה"פטל של הרופא" שסייע לחולה בן ה-4

קרוב ל־4,000 חולי סרטן ובני משפחותיהם נעזרים בארגון החסד 'עזר מציון'. גם אתם יכולים להיות שותפים לפעילות הזאת ולנצל את ימי הרחמים והסליחות כדי לקנות לעצמכם אלפי סנגורים לקראת ימי הדין הממשמשים ובאים

ה"פטל של הרופא" שסייע לחולה בן ה-4
אשפוז. אילוסטרציה צילום: Chen Leopold / Flash 90.     

יאיר בן הארבע פנה לאביו כמעט בלי קול וביקש עוד מה"פטל" של הרופא... הפטל הזה היה למעשה משכך כאבים שהומתק קלות כדי לשכנע את הקטן שעל ראשו לא נותרה אף לא שערה אחת, לשתות ממנו ולהקל ולו במעט את ייסורי התופת שעבר.

זה כבר שנתיים שחיי הוריו של יאיר אינם חיים. מאז גילו אצלו את המחלה הפכו חייהם לסיוט מתמשך. אמו עזבה את העבודה כדי להיות עם הילדים ואביו נקרע בין מחלקת הילדים ומחלקת השיווק בה עבד. האשפוזים הלכו ותכפו, הטיפולים הלכו ופחתו. הרופאים חששו שגופו הקטן לא יעמוד בהם והמחלה, גם אם נסוגה לעיתים, גרמה לו כאבים איומים.

לחצו כאן עכשיו ותזכו לגמר חתימה טובה>>> 

--

"ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה". מנהג ישראל להרבות בצדקה בחודש אלול ועשרת ימי תשובה. מה טוב יותר מנתינת צדקה עבור חולים, במיוחד ילדים חולים וכל־שכן אלו שחולים במחלה האיומה, מחלת הסרטן.

לתרומה לחולי הסרטן》

ב'עזר מציון' מסייעים ל־3,839 משפחות חולי סרטן, מהם לא מעט ילדים, קוראים לכם להושיט יד ולנצל את ימי הסליחות והרחמים, את ימי התשובה, כדי להרבות ולהוסיף עוד ועוד בצדקה. במכתב המיוחד שפרסמו גדולי הדור, מרן הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, ראש מוסדות אור החיים בעיה"ק ירושלים; הרב הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א, המשפיע המפורסם בחסידותו והנודע באהבתו את ה'; והגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, ששמו נישא לתהילה בשער בת רבים כמי שברכותיו אינן חוזרות ריקם הם כותבים כי התורמים למען 'עזר מציון': "יזכו במידה כנגד מדה שלא ידעו הם ממחלות".

מרנן גדולי ישראל שליט"א קוראים לציבור לנצל את ההזדמנות לקראת יום הדין להיות שותפים ב"רבבות מעשי חסד גדולים ונשגבים ועוד מצוות רבות שאין להם חקר והם הצלת חיים ממש".

לתרומה לחולי הסרטן》

כשמבקרים במחלקה האונקולוגית מקבלים פרופורציות לחיים...

כשרואים את החולים ובני משפחותיהם. כשמבינים עם מה הם מתמודדים, מגלים עד כמה קטנות הבעיות בחיים שלנו ועד כמה הן חסרות משמעות. עד כמה הצרות שלהם גדולות בהרבה מהצרות שלנו. ועדיין היינו רוצים שה' יאמר לצרותינו די ויכתוב אותנו בספר החיים (הטובים כמובן).

אבל "לך ה' הצדקה ולנו בושת הפנים". זה לא שמגיע לנו משהו. אם כבר, ה' עושה עמנו צדקה כשהוא נותן לנו שנה טובה ובריאה מידו הטובה והרחבה. כיצד איפה נוכל להגדיל את זכויותינו בבואנו לפני ה' ביום הדין הקרב ובא? בואו נושיט יד ל'עזר מציון' ונהיה שותפים איתו בסיוע לחולים ובני משפחותיהם. ובזכות זו נקנה לעצמנו סנגור שישטח את בקשותינו לפני הקב"ה בראש השנה ויום הכיפורים הבאים עלינו לטובה.

הרימו תרומה לטובת חולי סרטן. תרמו ל'עזר מציון' ותזכו לשנה טובה ומתוקה!

--

רוצים שהרבנים הגאונים שליט"א יזכירו אתכם בתפילותיהם לשנה טובה ומתוקה? לחצו כאן עכשיו>>>

עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד