כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
וזכני לגדל

חיכו לילדים שבע עשרה שנה עד שקרה הבלתי ייאמן

הם ציפו שנים לילדים, לא כל כך ידעו למי ואיך לפנות וכמעט חשבו להתייאש • בדיוק בזמן הגיעו המלאכים של מכון דורות וסייעו בעדם בכל • סיפורם המופלא והניסי של משפחת לוי • וזכני לגדל

חיכו לילדים שבע עשרה שנה עד שקרה הבלתי ייאמן
זכו לפרי בטן. אילוסטרציה צילום: freepik

יום רדף יום. שבוע רדף שבוע ולמנגינת לב שנה רדפה שנה במהירות עצומה וקודרת.

זהו סיפורם הלא יאומן של משפחת לוי (שם בדוי לסיפור אמיתי) אשר בני הזוג חיכו למעלה משבע עשרה שנה לילדים.

כשנה לאחרי הנישואין, הבינו בני הזוג שעליהם להתחיל לבדוק ולטפל. בתחילה הם 'לקחו את הזמן' ועשו בדיקה כללית. עם הזמן הבינו כי עליהם להתחיל להיכנס לנושא במלוא הרצינות.

הם החלו מבררים איפה בודקים, מה עושים, אלא שהמידע שהיה בידיהם היה דל. אנשים נוטים להסתיר דברים שכאלה מפני המבוכה וכך חלפו להם כמה שנים טובות שאין להם מי שיתווה עבורם את הדרך הנכונה ביותר לטפל פזית ונפשית.

רגע לפני שחשבו להתייאש נשלחה להם הנחמה בדמות מכון דורות. הארגון, המומחה בליווי זוגות המצפים לילדים, סייע בעדם בכל המצטרך במהלך השנים.

לסיוע למכון שמסייע לזוגות מצפים לישועה >>>

לא קלה הייתה הדרך. היו הרבה רגעים של תפילות, נפילות, עליות, בשורות קטנות משמחות ואז.. מפח נפש גדול.

דרכם של בני זוג המצפים לישועה רצופים ניסיונות, עליות ומורדות. שנה חולפת ואחריה עוד שנה ואין ישועה באופק. מסביב כולם עם ילדים, אפילו האח הקטן כבר עם שני ילדים והחבר מהעבודה, והחברה משיעור השבועי, ורק אצלנו – הבית שקט, קודר ועצוב.

אך עם הרבה אמונה וליווי צמוד של מכון דורות, צעד אחרי צעד, נחושים בדרכם צלחו הזוג עוד טיפול ועוד שיטה חדשה ובראש השנה אשתקד התבשרו כולם כי לאחר שבע עשרה שנה נולד להם בן זכר, בריא ושלם ובעיקר חמוד.

השמחה הרקיעה שחקים. כל מי שלווה את התהליך והיה עד לסיפור לא יכול היה שלא להצטמרר מחסד ה' שהעריף עליהם לאורך הדרך.

לסנדקאות כובד ראש המכון הרב איתי יוסף כהן שבדמעות של שמחה החזיק את התינוק ורווה נחת על הדרך הארוכה שעשו עם הזוג יחד על מנת להגיע לרגע המיוחל.

כמותם יש עוד אלפי זוגות שטרם נושעו. זוגות שנלחמים יום יום, שעה שעה על הזכות להיות הורים בישראל, לחבוק ילד משלהם.

מכון דורות מעניק את כל המעטפת למאותגרי פריון, הכולל ייעוץ רפואי והלכתי, סיוע כלכלי, ליווי רגשי, השגחה ופיקוח במעבדות. הכל בלב אוהב, בסבלנות אין קץ ובמסירות רבה עד לבשורה המיוחלת בעזרת ה'.

הפידבק שמקבל מכון דורות מהציבור, מוכיח כמה יש צורך בארגון שיודע להעניק מענה למגוון רחב של מגזרים וקהילות. ההירתמות המרגשת של תורמים ונדיבי עם והעמידה לימין המכון, מעניקים דלק ואנרגיה להמשיך ולפעול למען הנושא החשוב הזה.

צוות המכון מקיים התייעצויות ושיתופי פעולה עם רופאים בכירים ומנהלי מחלקות מהשורה הראשונה בתחומם. בפן ההלכתי רבני הארגון מתייעצים על כל צעד ושעל עם גדולי הפוסקים ומביאים לפתחם שאלות מורכבות ומקרים סבוכים.

עכשיו, בתקופה זו, שכולנו מתפללים לשנה טובה ומתוקה לנו לבני ביתנו, לנחת מהילדים, זה הזמן לאמץ זוג, להיות שותפים בעשייה הברוכה של הארגון ולהתברך בבני זוני ומזוני רוויחא.

אני רוצה להיות שותף לפעילות הברוכה ולאמץ זוג כדי להתברך בשנה טובה >>>

מכון דורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד