כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עובדים בסודיות"

שוב: חמאס שיגר רקטה בצפון השומרון | תיעוד

הפלסטינים ביצעו ניסיון נוסף של שיגור רקטה בצפון השומרון | הארגון המזוהה עם חמאס פרסם תיעוד השיגור | צה"ל: "שיגור כושל של רקטה מאולתרת. המשגר אותר בשטח פלסטיני"

שוב: חמאס שיגר רקטה בצפון השומרון | תיעוד
השיגור מג'נין צילום: מתוך התיעוד

הפלסטינים דיווחו הבוקר (ראשון) כי שיגרו פעם נוספת רקטה מאזור ג'נין לעבר מושב רם-און שבגלבוע. בתיעוד שפרסם ארגון "גדוד אל-עיאש", המזוהה עם הזרוע הצבאית של חמאס, נראית הרקטה המאולתרת על המשגר ולאחר מכן רגעי השיגור.

דובר צה"ל מסר כי "בוצע שיגור כושל של רקטה מאולתרת לפני זמן קצר במרחב חטיבת מנשה. המשגר אותר בשטח פלסטיני בסמוך לכפר סילת א חרתיה".

בהודעה שפרסם הארגון הפלסטיני, נכתב כי השיגור הוא חלק מ"ההכנה והפיתוח המתמשכים בתגובה לפשעי האויב נגד עמנו וכנקמה על הפגיעה בחירות ובכבוד שלנו. אנו מודיעים שאנחנו בגדוד אל-עיאש לא נעצור ולא נחשף, ושמה שהכיבוש מקדם הוא מאמץ שיווקי להשיג ניצחון דמיוני כדי לחפות על הכישלונות שלו ולספק את הקהל בימין הקיצוני".

עוד הוסיף הארגון כי "אנחנו עובדים בתנאים מורכבים ובסודיות בשל המצב הביטחוני בגדה המערבית. הדרך בה אנו צועדים אינה קלה ודורשת עבודה ומאמץ רב. אנו מצליחים ונכשלים, אך ממשיכים, ועוד נשיג את מטרתנו".

 

 

 

שיגור ג'נין רקטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד