י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ימים של חשבון נפש"

בעקבות התחקירים: משה גלסנר קיבל החלטה דרמטית

משה גלסנר, מגיש ברדיו 'קול ברמה' ובערוץ כנסת, נחשף בתחקירים של 'הארץ' וחדשות 13, כיועץ תחת שם בדוי של מפלגת עוצמה יהודית - במקביל לעבודתו העיתונאית. תחילה הכחיש, אך היום השעה את עבודתו בכלי התקשורת

בעקבות התחקירים: משה גלסנר קיבל החלטה דרמטית
משה גלסנר באושוויץ צילום: מתוך פייסבוק

איש התקשורת משה גלסנר הודיע היום (ראשון) על השעיית עבודתו כמגיש המהדורה המרכזית של תחנת הרדיו 'קול ברמה' ובתכנית 'שחור ולבן' בערוץ כנסת, זאת לאחר תחקירים של העיתונאים ג'וש בריינר 'הארץ' ורביב דרוקר בחדשות 13 - שקישרו את שמו כיועץ סתרים של מפלגת עוצמה יהודית.

בחשבון הטוויטר שלו כתב גלסנר: "בימים של התבוננות וחשבון נפש, סיכמתי עם הנהלות רדיו קול ברמה וערוץ כנסת על השעיית עבודתי. שתהיה לכולנו כתיבה וחתימה טובה".

על פי התחקיר של העיתונאי ג'וש בריינר, גלסנר נהג לייעץ לחברי מפלגת עוצמה יהודית ולתדרך אותם בדף המסרים, כשהוא משתמש בקבוצת הוואטסאפ של המפלגה בשם בדוי 'עופר כהן'.

גלסנר הכחיש את ממצאי התחקירים, אך הבוקר, כאמור, הודיע על השעיית עבודתו בתקשורת.

ג'וש בריינר מ'הארץ' צייץ בתגובה: "עכשיו כשברור לכל שגלסנר שיקר וייעץ לעוצמה יהודית ולאיתמר בן גביר והוא מושעה מעבודתו בכל כלי התקשורת שבהם הועסק – מה עושים עם השר עמיחי אליהו שטען שבכלל לא ידע מי זה 'עופר כהן' ועם צביקה פוגל שטען שמעולם לא נפגש עם משה גלסנר? מישהו יכול להאמין למילה אחת של האנשים האלה?"

משה גלסנר עיתון הארץ רדיו קול ברמה ערוץ כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד