י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי 5 וחצי שנים

העיתונאי הודיע על עזיבת התקשורת: "כרגע מעדיף לא לשתף"

אחרי חמש שנים ככתב העולם הערבי והתעופה של ynet, העיתונאי דניאל סלאמה מודיע על עזיבת התחום. הוא מבהיר שלא מדובר בפרישה מרצון במסגרת גל הפיטורים בקבוצת 'ידיעות אחרונות' 

העיתונאי הודיע על עזיבת התקשורת: "כרגע מעדיף לא לשתף"
דניאל סלאמה צילום: מתוך טוויטר

ברקע גל הפיטורים הצפוי בחודש הקרוב בקבוצת 'ידיעות אחרונות', יש מי שבוחר לעשות זאת מעצמו, לעזוב את עולם התקשורת ולפנות לאפיקים אחרים עם תחילתה של שנה עברית חדשה.

הכתב לענייני העולם הערבי וכתב התעופה של ynet, דניאל סלאמה, הודיע לאלפי עוקביו בטוויטר כי "עוזב בסוף השבוע הזה את Ynet לאחר חמש וחצי שנים ככתב לענייני העולם הערבי וכתב התעופה ומתחיל עבודה חדשה לא בתחום החדשות והעיתונות. כרגע מעדיף לא לשתף לאן עובר, אולי בעתיד אבל אני עדיין פתוח להצעות מעניינות ואשמח לשמוע".

הוא הוסיף: "זו הייתה תקופה מרתקת ומלמדת בהיבט המקצועי והאישי, גדושה באינספור חוויות, סיפורים וחברים. שמח שזכיתי לסקר את שני העולמות שהכי מרתקים אותי, במקום שהיה לי בית מקצועי נהדר. מודה לגידו רן, שרון ליס ויוסי פישר על האמון שנתנו בי".

לסיכום הוסיף, "זה לא קל לעזוב מקום עבודה אחרי כמה שנים, אבל זה בא אחרי הרבה מחשבה והתלבטויות שבסופן החלטתי שהגיע הזמן להתקדם הלאה. אני אהיה הרבה פחות פעיל בטוויטר, מי שבכל זאת מעוניין להמשיך לעקוב אחרי מוזמן לפייסבוק. תודה לכל מי שעשה את התקופה הזאת לנהדרת, למדתי הרבה!".

לשאלת עוקבים האם מדובר בפרישה מרצון כחלק מגל הפיטורים, הבהיר סלאמה: "למען הסר ספק: לא פוטרתי ולא התפטורתי, עזבתי לגמרי את התחום, לא פרישה מרצון ולא משהו בסגנון. ההחלטה התקבלה לפני זמן מה והמנהלים מעודכנים כבר כמה שבועות".

תקשורת YNET ידיעות אחרונות דניאל סלאמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד