כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתלונן סדרתי?

ראש המועצה מאוים: "אתה תמות לפני הבחירות"

סלים ג'אבר, ראש מועצת אבו גוש הגיש תלונה במשטרה לפיה שני צעירים תושבי המקום איימו עליו במהלך חתונה. הללו נעצרו, נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים | עורך דינם של המתלוננים טוען שראש המועצה הינו "מתלונן סדרתי שמנסה בדרך זו להלך אימים"

ראש המועצה מאוים: "אתה תמות לפני הבחירות"
סלים ג'אבר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שני תושבי אבו גוש נעצרו בשבוע שעבר בחשד לאיומים על ראש מועצת אבו גוש, סלים ג'אבר. על פי תלונתו, במהלך חתונה ביישוב לפני כחודש וחצי השניים: מחמוד ומוסא ג'בר, בני 18 ו-20, איימו עליו כי הוא "לא יחיה עד הבחירות", ואמרו לו "אנחנו נראה לך", "אתה תמות לפני הבחירות" ואמירות נוספות. כך מדווח חיים גולדיטש ב'כאן'.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השניים בחמישה ימים, ובית המשפט קבע כי קיים חשד סביר נגדם, אך "עבירת האיומים יכולה להקים עילת מעצר של מסוכנות". יחד עם זאת, לאור כך שהתלונה הוגשה באיחור, ניכר כי על אמירות של לפני חודש וחצי ישנה סברה שניתן להפיג הן את החשש של שיבוש, והן את עוצמת המסוכנות גם בחלופת מעצר. העצורים שוחררו ביום שישי למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים.

עורך דינם של החשודים טען כי ראש המועצה הוא "מתלונן סדרתי" שמגיש באופן קבוע תלונות רבות נגד יריבים פוליטיים במועצה ונגד משפחותיהם. לטענתו בדרך זו הוא מנסה "להלך אימים" וכי זו ממש "התנפלות" על אנשים אחרים. "הוא כבר לא יודע מה לייחס לאנשים באיומים. הוא טוען שהם אמרו לו 'אתה לא תגיע בחיים עד לפה'".

"יש הרבה אנשים שחוששים שלא יחיו עד מחר, לפעמים אומרים לו - בדרך שאתה מתנהל, יש כאלה שעלולים לפגוע בך - כלומר כדאי לך להפסיק, זה לא איום. הוא בא באופן פרובוקטיבי, עובר דווקא בשולחנות של היריבים, עושה פרובוקציות, מתגרה. אני אומר את מה שאני שומע ויודע, לא מגרוני. זה מתוך רצון שכתוצאה משם מישהו יתנגד ויאמר משהו ואז הוא ירוץ ויגיש תלונה".

"מבחינת הלקוחות שלי זו שיטה להלך עליהם אימה. זה להפחיד אותם ש'יש לי כוח, אני פה, המשטרה שמה עליהם אזיקים וכל אימת שארצה אני אעצור אתכם'. מה שהם אמרו לו לא מהווה עבירה. אי אפשר להגיש כתב אישום שבו אומרים שהנאשם אמר למתלונן אתה לא תחיה עד הבחירות - זה לא איום, גם אם הדברים אכן נאמרו", כך עורך דינם.

בחירות מקומיות בחירות מקומיות 2023 בחירות מוניציפליות 2023 אבו גוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד