ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מרן ראש הישיבה: "תרומה למקווה זו הזכות הכי גדולה שיש"

מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי בערל פוברסקי לראשי 'טהרת המשפחה' שעלו למעונו "תרומה למקווה זו הזכות הכי גדולה שיש".

מרן ראש הישיבה: "תרומה למקווה זו הזכות הכי גדולה שיש"
שוקי לרר

הזכות הכי גדולה שיש: משלחת של ראשי 'טהרת המשפחה' עלתה למעונו של הגאון הגדול רבי בערל פוברסקי ראש ישיבת פוניבז' והציגה בפניו את העשייה המבורכת של 'טהרת המשפחה' ברחבי הארץ, בבניית ושיפוץ מקוואות. ראשי 'טהרת המשפחה' הציגו למרן ראש הישיבה את התכנית לבניית מקווה מצליח ומקווה הרצליה, שהציבור נרתם בימים אלו לבנייתם, מתוך אחריות ציבורית ואהבת ישראל אמיתית.

הגרב"ד פוברסקי התרגש מאוד ואמר לראשי 'טהרת המשפחה' כי "טהרת המשפחה זה עיקר הכלל של כלל ישראל. מי שטובל בלי מקווה זה דבר שאינו בר תיקון והזכות בזה היא לדורות. 'טהרת המשפחה' הם האחראים על טהרת עם ישראל, ומי שתורם למקווה ומטהר את עם ישראל – זו הזכות הכי גדולה שיש".

מרן ראש הישיבה המשיך ואמר בהתרגשות כי "יהודי שמצליח לזכות לסייע לטהר את עם ישראל הוא בוודאי יצליח בכל מעשיו. על זה הקב"ה אומר לוו עלי ואני פורע, תהיו שותפים למקווה, הקב"ה יודע לשלם, יש לו את הבנק הכי גדול".

כאמור בימים אלו ארגון 'טהרת המשפחה' מוביל בניית מספר מקוואות במקומות שנצרכים להם, ובראשם פרויקט הדגל בהרצליה, שם המקווה המרכזית נסגר ועם ישראל מתגייס כולו לבניית המקווה החדש. בנוסף בימים אלו נעשים מאמצים להשלמת בניית המקווה ביישוב מצליח, להצלחת ולרפואת האשה החשובה מרת בילא הינדא בת ורדה, שלקחה על עצמה לבנות מקווה טהרה לרפואתה השלמה בקרוב בע"ה.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד