ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עצירת תוכנית הגרעין האיראנית

שרי החוץ נפגשו עם הרב ששכל חצי ממשפחתו

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם שר החוץ של בריטניה, השניים דנו ארוכות באתגרים המשותפים לשתי המדינות, בראשם נושאי ביטחון אזורי וכלכלה. השר כהן הודה לעמיתו על הקשר החם בין שתי המדינות. בפגישה השתתף בהזמנת שר החוץ כהן, הרב לאו די ששכל את אשתו ושתי בנותיו בפיגוע טרור

שרי החוץ נפגשו עם הרב ששכל חצי ממשפחתו
שר החוץ אלי כהן עם עמיתו ג'יימס קלברלי צילום: קרדיט צילום: אבי חיון

שר החוץ אלי כהן נפגש עם עמיתו ג'יימס קלברלי, שר החוץ הבריטי בירושלים. שר כהן הודה לו על מחויבותה של בריטניה לעצירת תוכנית הגרעין של איראן ורצונה להירתם להרחבת מעגל השלום והסכמי אברהם.

בפגישה השתתף בהזמנת שר החוץ כהן, הרב לאו די, אשר מונה לאחרונה לשליח המיוחד של משרד החוץ ליוזמות חבריות. הרב די דיבר על חשיבות המאבק בטרור הפלסטיני והגלוריפיקציה של רוצחי יהודים, בהם גם רוצחי רעייתו לוסי ושתי בנותיו מאיה ורינה ז"ל שנרצחו על ידי טרוריסטים פלסטיניים.

שר החוץ אלי כהן אמר לאחר הפגישה: "יחסי ישראל בריטניה נמצאים כיום בשיא. אנחנו רואים עין בעין בנושאים רבים ומקדמים ביחד פרויקטים כלכליים וטכנולוגיים משותפים. שלוש שנים אחרי החתימה על הסכמי אברהם אנחנו עובדים עם ידידותינו בעולם להרחיב את מעגל השלום והנורמליזציה. בריטניה וישראל מאוחדות בעמדתן לגבי החשיבות של עצירת תוכנית הגרעין האיראנית ופעילותה הטרוריסטית של איראן ושל גרורות הטרור שלה ברחבי המזרח התיכון ובעולם. בריטניה היא שותפת הסחר הגדולה ביותר באירופה, ביקשתי מידידי שר החוץ קלברלי לפעול לקידום הסכם הסחר החופשי בין המדינות אשר יגביר את הסחר בין המדינות לטובת השגשוג של שני העמים".

 

 

בריטניה אלי כהן ליאו די

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד