י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במעמד רבנים ואישי ציבור

נקבעו המזוזות לקמפוס החדש של "המרכז החרדי להכשרה מקצועית" בעיר בית שמש

בטקס נשאו דברים הגר"ש רבינוביץ, סגן השר הרב אורי מקלב, מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, הנגיד הרבני הרב יצחק שפירא, המנכ"ל אברהם הורן והיו"ר הרב יהודה פוס • בקמפוס החדש והמרווח מוקמים ארבעה עשר חדרי לימוד לצד שלושה מעבדות מחשב ומעבדת חשמל בעלות של עשרות אלפי שקלים

נקבעו המזוזות לקמפוס החדש של "המרכז החרדי להכשרה מקצועית" בעיר בית שמש
קביעת מזוזות לקמפוס החדש של המרכז החרדי צילום: לוי עמית

בטקס רב רושם נקבעו במהלך השבוע האחרון המזוזות לקמפוס הענק והחדש של המרכז החרדי להכשרה מקצועית בעיר בית שמש אשר נכנסו למשכן הקבע שלהם לאחר ביקוש שיא מצד אלפי חרדים המעוניינים לשלב תורה ותעסוקה כאחד ולרכוש ידע ומקצועיות בכדי להשתלב במהירות ובהצלחה במשרות מכובדות ומבוקשות במיוחד.

בטקס לקחו חלק רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט"א, סגן שר התחבורה הרב אורי מקלב, מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, יו"ר קמח עו"ד אברהם יוסטמן, מנכ"ל קמח מוטי פלדשטיין, הנגיד הרבני הרב יצחק שפירא, מועמד הסיעה המרכזית בבית שמש חנוך דרנגר, מנכ"ל המרכז החרדי להכשרה מקצועית אבהם הורן והיו"ר הרב יהודה פוס.

עם פתיחת המעמד קבעו מזוזה במקום האורחים החשובים אשר בירכו את הקמפוס החדש בברכת ברכה והצלחה וסיעתא דשמיא. לאחר מכן נערכה ישיבה מקצועית במקום שם נשא דברים הגר"ש רבינוביץ כאשר הוא מציין את המרכז החרדי שזוכה להפוך "חול לקודש, ולדאוג לאלפי חרדים למקצועות מכובדות ומכניסות".

לאחר מכן נשא דברים סגן השר הרב אורי מקלב אשר ציין את ההצלחה המטאורית של המרכז החרדי להכשרה מקצועית. בדבריו הוא אמר כי, "אני מכיר את המקום כבר שנים רבות ואני עוקב בהשתאות אחר ההצלחה הכבירה. כיום זה כבר נהפך למקום מהשורה הראשונה שבכדי להכניס לכאן תלמידים צריך להפעיל קשרים ופרוטקציות. כשאני מדבר עם אנשי מקצוע בכירים כולם מציינים לשבח את תלמידי ובוגרי המרכז החרדי שרואים את הרמה הגבוהה שלהם ואת הצלחתם בכל תחום".

עוד נשא דברים מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן אשר שיבח את ראשי המרכז החרדי שעושים הכל בכדי להנגיש את המקצועות המבוקשים לציבור החרדי. "רואים כאן את ההשקעה האדירה שלכם ואת הדאגה הכנה שלכם להנגיש את הכל קרוב לבית בלי שאנשים יצטרכו לעזוב את ביתם ואת עולמם. בעזרת השם בקרוב נציג תכנית מקיפה למען עולם התעסוקה במגזר החרדי. אני בטוח שנצליח בזה בעזרת השם".

הנגיד הרבני הרב יצחק שפירא ציין בדבריו כי, "אשרי המרכז החרדי שדואג לציבור החרדי להשתלב בשוק התעסוקה מבלי חלילה לרעות בשדות זרים. רואים כאן את ההשקעה האדירה וברוך השם רואים גם את הפירות של הבוגרים שמשתלבים בשוק התעסוקה במקצועות מכובדים ומבוקשים במיוחד שמפרנסים אותם בכבוד".

המנכ"ל אברהם הורן הודה למשתתפים ואמר כי, "אני מודה מעומק הלב לרב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ אשר טרח להגיע לכאן. את הרב אורי מקלב אני מכיר עשרות שנים ותמיד הוא זמין לכולם. גם בשעות הקטנות של הלילה. אני חייב לציין את המהפכה שרואים מאז שנכנס למשרד העבודה המנכ"ל ישראל אוזן. רואים בהחלט שהגיע מישהו שבא לעבוד. אני מברך אותו בהמשך הצלחה למען כולנו. אני חייב להודות גם לנגיד רבי יצחק שפירא אשר מסייע רבות למרכז החרדי במהלך השנה כולה מתוך שאיפה לסייע לכמה שיותר מהמגזר החרדי להתפרנס בכבוד".

יצוין כי המרכז החרדי להכשרה מקצועית נכנסו לקמפוס חדש ורחב ידיים שם מוקמים ארבעה עשר חדרי לימוד לצד שלושה מעבדות מחשב ומעבדת חשמל בעלות של עשרות אלפי שקלים. המרכז החרדי שזוכה להצלחה כבירה נכנס לקמפוס החדש בעקבות ביקוש שיא מצד אלפי תלמידים להשתלב בשוק התעסוקה מבלי לגרוע חלילה מערכיהם ומסדר יומם.

עוד יצוין כי פתיחת הקמפוס החדש והמרווח בעיר בית שמש מצטרף להתפתחות המרשימה של המרכז החרדי להכשרה מקצועית בערים ירושלים, בני ברק, חיפה, מודיעין עילית, בית שמש ואשדוד אשר פותחים את השנה עם למעלה משלושת אלפים תלמידים שיתמקצעו בעשרות קורסים מבוקשים במיוחד ויזכו להתפרנס בכבוד.

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד