כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לכתו של ענק הזמר

משפחת נתניהו על דדי גראוכר: "אנחנו בוכים"

תוך זמן קצר מעת היוודע לכתו של הזמר דדי גראוכר ז"ל, משפחת נתניהו מפרסמת הודעת אבל מחבקת במיוחד למשפחתו של גראוכר שהיה חבר קרוב של המשפחה שנים רבות | "הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו"

משפחת נתניהו על דדי גראוכר: "אנחנו בוכים"
בנימין נתניהו עם דדי גראוכר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

דקות ספורות לאחר היוודע פטירתו בטרם עת של הזמר החסידי הנודע ר' דדי גראוכר ז"ל, ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הודעת אבל על לכתו של חברו הקרוב עשרות שנים.

"רעייתי שרה, יאיר, אבנר ואני, מבכים את לכתו של חברנו האהוב דדי גראוכר ז"ל. דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק", כותב נתניהו.

עוד הוא מוסיף: "דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי. את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו".

עוד בנושא:

איש השמחה והחסד: גדול הזמר ר' דדי גראוכר ז"ל הלך לעולמו

"אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל - ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה".

"משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך". לשון ההודעה.

יצוין כי לפני שנתיים בשיא הקורונה הגיעו בנימין ושרה נתניהו לחגוג עם גראוכר את יום הולדתו ה-60 כשכולם עוטים מסכות בשל השתוללות הקורונה באותם ימים. 

גם ראש העיר ירושלים, משה ליאון התייחס לפטירתו של דדי ז"ל ואמר: "המום וכואב מלכתו בטרם עת של חברי הטוב דדי גראוכר ז"ל. גדלנו יחד באותה כיתה בבית הספר אמונים בגבעתיים וחווינו יחד שנים יפות של התבגרות. היו לנו נקודות חיבור רבות. שנינו אהבנו את השירה והמשחק, דדי לקח את זה רחוק והגיע רחוק".

"לא אשכח את הזיק השובב והטוב שלו, את האהבה שלו לשמח ולהצחיק, את היכולת שלו להתחבר לכל אחד, ואת הנתינה האינסופית שלו. דדי היה איש של אנשים, ידע להיות חבר טוב, והיה מעין בלתי נדלה של חברות, מעשיות שלא נגמרות, ואהבת אדם אמיתית".

"מוסר תנחומים לבני משפחתו האוהבת, שליוו אותו במסירות עד רגעיו האחרונים. דדי אחי היקר, השארת הרבה טוב בעולם. אתגעגע". כך ליאון.

דדי גראוכר בנימין נתניהו שרה נתניהו יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד