כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חשש באירופה

מקרי המוות מנגיף הקורונה עלו ב-45% באיטליה

מקורות בריאות איטלקיים הודיעו על עלייה בזיהומים ובמקרי מוות מנגיף הקורונה ברחבי המדינה. גם שיעור המקרים החיוביים מבחינת ההידבקות עלה. מקרי הדבקה במהלך השבוע האחרון הסתכמו ב-21,309 מקרים, עלייה של 44%

מקרי המוות מנגיף הקורונה עלו ב-45% באיטליה
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

משרד הבריאות האיטלקי הודיע על עלייה בזיהומים ובמקרי מוות מנגיף הקורונה ברחבי איטליה, כמו גם על שיעור המקרים החיוביים מבחינת ההידבקות, כך דיווחה בסוכנות הידיעות האיטלקית AKI.

באתר משרד הבריאות האיטלקי דווח, כי "בשבוע בין ה-31 באוגוסט עד ה-6 בספטמבר, הגיע אחוז הנדבקים ל-12.6%, עלייה של 2.1 נקודות אחוז לעומת 10.5% שנרשמו בין ה-24 ל-30 באוגוסט.

עוד דווח, כי מקרי הדבקה במהלך השבוע האחרון הסתכמו ב-21,309 מקרים, עלייה של 44% בהשוואה ל-14,863 בשבוע הקודם. עוד דווח, נרשמו 94 מקרי מוות, עלייה של כ-45%, בהשוואה לתקופה שבין 24 ל-30 באוגוסט.

בשבוע שעבר הזהיר ארגון הבריאות העולמי מפני מגמות מדאיגות בקורונה לפני בוא החורף, וקרא להגברת החיסון והמעקב.

לאור הנתונים המוגבלים לאחר שמדינות רבות הפסיקו לדווח על נתוני קורונה, האו"ם מעריך שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם נמצאים כיום בבתי חולים עקב הידבקות בנגיף.

"אנחנו ממשיכים לראות מגמות מדאיגות לקראת עונת החורף ", אמר מנהל ארגון הבריאות העולמי, טדרוס ג'ברייסוס, במסיבת עיתונאים מקוונת. "מספר המוות גדל בחלקים מסוימים של המזרח התיכון ואסיה, והכניסה קהל רחב ליחידות טיפול נמרץ באירופה" מספר האשפוזים בבתי החולים גדל באזורים רבים.

הוא הסביר שרק 43 מדינות שהם פחות מרבע מ-194 המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי מדווחות לארגון על מקרי מוות כתוצאה מקורונה, ורק 20 מדינות שולחות לו מידע על מקרים הדורשים אשפוז.

 

 

 

 

 

איטליה קורונה ארגון הבריאות העולמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד