ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הרשתות החברתיות סערו

נערים ביצעו לינץ' בילד בגינה ציבורית: ארבעה נעצרו

בסרטון שהופץ הלילה ברשתות החברתיות, נראים מספר נערים מכים ילד בגיל 14-15 בפניו, ואף מתעדים את המקרה. גם כשהילד התחנן להפסיק הם לא חדלו. המשטרה הודיעה כי עצרה ארבעה נערים. 'בחדרי חרדים' נמנע מלפרסם את התיעוד הקשה

נערים ביצעו לינץ' בילד בגינה ציבורית: ארבעה נעצרו
אלימות, אילוסטרציה צילום: pixabay

בהמשך למספר אירועים אלימים בקרב בני נוער שהיכו ילדים חסרי ישע וגרמו לסערה גדולה רשתות החברתיות, אירוע מזעזע נוסף התרחש בפתח תקווה, אתמול פורסם תיעוד שבו נראים כמה בני נוער מכים באכזריות ילד אחר, הנערים נראים מכים את הילד בפניו, צועקים עליו שישכב על הרצפה וחלק מהם אף מתעדים את המקרה, התיעוד מחריד עד למאד, ו'בחדרי חרדים' נמנע מלפרסם את התיעוד הקשה מאד לצפיה.

הנערים נצפו מכים את הילד עם מקלות, תוך שהם צועקים עליו "רד על הרצפה" ומבקשים ממנו כתובת של מישהו, והוא אומר להם שהוא לא יודע אותה. גם כשהילד ביקש מהם להפסיק ואמר להם: "אמא שלי מאושפזת בבית חולים" הם לא חדלו.

במסגרת חקירה יזומה שנפתחה בתחנת פתח תקוה, שוטרי מחוז מרכז הצליחו לאתר ולעצור הלילה, 4 נערים תושבי העיר, בחשד למעורבות בסדרת אירועי אלימות חמורים בין 2 קבוצות נערים

מהמשטרה נמסר כי, "שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו הלילה בחקירה יזומה ומואצת, עם קבלת סרטונים ברשת, המתעדים אירועי אלימות חמורים בעיר בין 2 קבוצות נערים, כאשר על אף היעדר תלונה רשמית ומידע קונקרטי, הצליחה היחידה החוקרת לגבש תמונת מצב מהירה וזהות חשודים".

בתוך כך, חוקרי התחנה בשת"פ מערכי מודיעין של מחוז מרכז, הצליחו לזהות את המעורבים, לצד בחינת רצף האירועים בהם נצפתה עפ"י החשד בסרטון ראשון- חבורת נערים מאיימת ומכה נער באמצעות אקדח ובתיעוד שני- תקיפה שמבצעת החבורה היריבה נגד אחד מהחשודים בתקיפה הראשונה.

כאמור, שוטרי מחוז מרכז עצרו לחקירה עד כה ארבעה חשודים כבני 15-17 בחשד למעורבות באירועי האלימות, תוך חיפוש ותפיסת אמצעי תיעוד שברשותם, לצד ניהול המשך מהלכי חקירה לאיתור ומעצר שאר המעורבים בהתאם .

מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה את כלל היחידות הרלוונטיות במחוז להמשיך ולהפעיל את כל האמצעים הנדרשים, במישור החקירתי, הטכנולוגי והמודיעיני, במטרה לקדם את החקירה והדגיש כי חומרת העבירות, היקפן וגיל המעורבים מחייבים אכיפה מחמירה בכל הרבדים .

בהתאם לצורכי החקירה, תבחן המשטרה הבאת החשודים בהמשך לדיון בבקשה להאריך מעצרם בבימ"ש.

מטעמו של ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג נמסר: מופץ סרטון ברשתות החברתיות אשר מתעד מקרה אלימות קשה בין בני נוער. גורמי הרשות והמשטרה פועלים לאיתור פרטי המעורבים. על אף שמדובר באירוע חריג שאינו מאפין את בני הנוער בפ"ת, חשוב לי להדגיש כי אנו מוקיעים, מגנים ומוקעים בפה מלא שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה. במקביל נמשיך להשקיע בתכניות חינוכיות, בהסברה, בפרויקט עיר ללא אלימות, בהוספת עוד סיירות בטחון עירוניות, בהתקנת מצלמות ובכל מה שידרש כדי למגר את התופעה הרעה הזו".

אלימות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד