כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בקרוב בישראל

החיסון המעודכן לקורונה אושר ב-FDA

מינהל המזון והתרופות אישר את חיסוני הקורונה המעודכנים של חברות פייזר ומודרנה - זאת על רקע העלייה המחודשת של הקורונה ברחבי העולם. החיסונים הללו צפויים לתת מענה גם לווריאנטים החדשים

החיסון המעודכן לקורונה אושר ב-FDA
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מנהל המזון והתרופות האמריקני נתן אמש (שני) אישור לחיסוני הקורונה המעודכנים של חברות פייזר ומודרנה. ב"ויינט" דווח כי משרד הבריאות הישראלי צפוי בקרוב לאשר אף הוא את החיסונים - והם יגיעו לארץ בשבועות הקרובים.

יצרני החיסונים טוענים כי החיסון המעודכן יתן מענה לזני הקורונה החדשים שצצים ברחבי העולם. בארה"ב יינתנו החיסונים לבני חצי שנה ומעלה. מנכ"ל פייזר אלברט בורלה ומנכ"ל מודרנה סטפן בנסל קראו לתושבי המדינה לגשת ולקבל את החיסון.

בשבוע שעבר הזהיר ארגון הבריאות העולמי מפני מגמות מדאיגות בקורונה לפני בוא החורף, וקרא להגברת החיסון והמעקב.

לאור הנתונים המוגבלים לאחר שמדינות רבות הפסיקו לדווח על נתוני קורונה, האו"ם מעריך שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם נמצאים כיום בבתי חולים עקב הידבקות בנגיף.

"אנחנו ממשיכים לראות מגמות מדאיגות לקראת עונת החורף ", אמר מנהל ארגון הבריאות העולמי, טדרוס ג'ברייסוס, במסיבת עיתונאים מקוונת. "מספר המוות גדל בחלקים מסוימים של המזרח התיכון ואסיה, והכניסה קהל רחב ליחידות טיפול נמרץ באירופה" מספר האשפוזים בבתי החולים גדל באזורים רבים.

הוא הסביר שרק 43 מדינות שהם פחות מרבע מ-194 המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי מדווחות לארגון על מקרי מוות כתוצאה מקורונה, ורק 20 מדינות שולחות לו מידע על מקרים הדורשים אשפוז.

קורונה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד