כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בחתימת ידו

"אתן להם בעצמי": הגר"ש גלאי יעניק באופן אישי את סכין הפרנסה

בשנה שעברה מאות קיבלו את הסכין המיוחדת מידיו של הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א • על הסכין חרוטה הקדשה אישית מהרב שליט"א, וחתימת ידו להכרתת קשיי הפרנסה ולפתיחת שערי הצלחה וסייעתא דשמיא

"אתן להם בעצמי": הגר"ש גלאי יעניק באופן אישי את סכין הפרנסה
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

קשיי הפרנסה מהעבר יכולים להיעלם ברגע, ההצלחה יכולה להאיר פנים, בסייעתא דשמיא. כל מה שצריך זה רק לפתוח את שערי הפרנסה בשמים, והשפע כבר יזרום בלי הפסקה בכל השנה.

לקבלת סכין הפרנסה הקליקו כאן>>>

מנהג ישראל תורה, נהגו במשך הדורות לקנות סכין חדשה בתחילת השנה החדשה בסוף 'החות"ך חיים לכל חי", שנסוב על הפרנסה שהיא חיי האדם. ומי שעדיין לא עשה זאת, יכול עדין לזכות.

סודות נשגבים וכבירים טמונים בסגולה המיוחדת הזאת, וביתר שאת כשהיא משולבת במצוות צדקה טהורה ונשגבה של החזקת משפחות עניים בתמיכה כספית שמסייעת להם להאכיל את ילדיהם ולהבישם בבגדים מכובדים, המינימום הבסיסי וההכרחי ביותר.

על כן הורה הגאון הצדיק, עמוד התפילה בדורנו, רבי שמעון גלאי שליט"א, לייסד קרן מיוחדת של תמיכה במשפחות על ידי 'קופת העיר', וכל התורם סכום העולה כדי התמיכה החודשית שמעניקה 'קופת העיר' למשפחה נזקקת ממוצעת, יזכה לקבל מידיו הקדושות של הרב שליט"א סכין מחוטבת מכסף, ועליה חרוטה הקדשה אישית בחתימת ידו של הרב שליט"א.

בהקדשה האישית מברך מרן הגר"ש את התורמים כהאי לישנא: "לתורמי קופת העיר ברכה לפרנסה בשפע בשנת תשפ"ד ורוב נחת בעזה"י- שמעון גלאי".

ואכן, תורמים כבר ניצלו את ההזדמנות המיוחדת, והעניקו תרומה כספית להחזקת משפחה נזקקת, צעד שבפני עצמו כבר קורע את רוע הגזירה ומבטיח להם שנה טובה ומתוקה.

בנוסף הם יזכו גם לקבל את הסכין המסוגלת מידיו הקדושות של עמוד התפילה, וזכות בברכת קדשו שניתנה להם מעומק הלב, בקול רועד ומלא תחנונים לפני היושב במרומים, שאכן יפרוש סוכת שלומו על התורמים בזכות מצוות הצדקה, וישפיע עליהם פרנסה בריווח גדול, חיים שלווים ומאושרים, ונחת מכל יוצאי חלציהם, לדורי דורות בסייעתא דשמיא.

גם אתם, תרמו עבור החזקת משפחה במשך חודש ותזכו לקבל את הסכין המסוגלת ישירות מידי מרן הגר"ש גלאי שליט"א!

לקבלת סכין הפרנסה הקליקו כאן>>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד