כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ברקע הבחירות הסוערות בעיר

"מהפך עצום שלא היה כמותו": ראש עיריית בני ברק פורש מהחיים הפוליטיים

ראש העיר אברהם רובינשטיין הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות במסגרת מפלגת 'דגל התורה', זאת ברקע המאבקים בתוך הסיעה הליטאית בעיר | "על אף בקשתם של מרנן ורבנן שליט"א מהימים האחרונים להמשיך בתפקידי בעשייה העירונית, אני מביע רצוני ובקשתי ובסיום תקופת כהונתי ברה"ע לסיים את שליחותי בתפקידי במערכת העירונית בעיריית בני ברק", כתב רובינשטיין

"מהפך עצום שלא היה כמותו": ראש עיריית בני ברק פורש מהחיים הפוליטיים
אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הודיע היום (שלישי) כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד במסגרת 'דגל התורה' בבחירות הקרובות. ראש לשכתו של רובינשטיין, גודי סילמן, צפוי להתמודד מטעם הרשימה וככל הנראה ימונה לסגן ראש העיר. פרישתו של רובינשטיין מגיעה ברקע המאבקים בתוך הסיעה הליטאית בעיר.

במכתב ששיגר הבוקר לחברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וראשי המפלגה כותב רובינשטיין כי על אף בקשתם של הרבנים, החליט לסיים את תפקידיו במערכת הציבורית.

"זכיתי בס"ד למעלה מחצי יובל שנים לשרת את העיר ותושביה בשליחותם ובהכוונתם של מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה זצוק"ל ושליט"א בתפקידים עירוניים שבחלק מהשנים היו בשכר ובחלק מהשנים בתפקידים שלא ע"מ לקבל פרס עד לימים אלו בתפקידי כראש עיריית בני ברק", כותב רובינשטיין במכתבו.

"אף שבעבר פניתי למורי ורבי מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל בבקשה ושאלה לפרוש מהעשייה העירונית הורה לי מו"ר זצוק"ל להמשיך בתפקידים ולשמש שליח ציבור עבור העיר ותושביה", הוסיף.

עוד כותב ראש העיר: "בימים אלו לקראת סיום תפקידי כראש עיר כאשר זכיתי בס"ד לנצח על מהפך עצום שלא היה כמותו הן ברוח והן בגשם על כל המשתמע בהדרכתם ובליווים לכל אורך השנים תמידין כסדרן של מרנן ורבנן".

"על אף בקשתם של מרנן ורבנן שליט"א מהימים האחרונים להמשיך בתפקידי בעשייה העירונית אני מביע רצוני ובקשתי ובסיום תקופת כהונתי ברה"ע לסיים את שליחותי בתפקידי במערכת העירונית בעיריית בני ברק. ובתפילה כי כשם שקיבלתי שכר על הדרישה כך אקבל שכר הפרישה", חותם רובינשטיין את מכתבו.

 

בחירות מוניציפליות 2023 בני ברק אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד