ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
לקראת החגים

הקבינט המדיני ביטחוני התכנס, סוגיית האסירים נדחית

הקבינט המדיני ביטחוני קיים דיון בהערכת המצב לקראת חגי תשרי. בלשכת נתניהו הבהירו כי נקבע לדחות לאוקטובר את הדיון בקבינט בנושא האסירים הביטחוניים בבתי הכלא, וכי עד לדיון זה לא יחולו שינויים

הקבינט המדיני ביטחוני התכנס, סוגיית האסירים נדחית
בן גביר ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקבינט המדיני ביטחוני קיים היום (שלישי) דיון בהערכת המצב לקראת חגי תשרי. במהלך הדיון אישרו ראש הממשלה נתניהו ושרי הקבינט את ההיערכות המבצעית בכלל גופי הביטחון לקראת החגים והדגישו את החשיבות למתן ביטחון ותחושת ביטחון לכלל אזרחי ישראל לתקופה זו.

בלשכת נתניהו הבהירו כי נקבע לדחות לאוקטובר את הדיון בקבינט בנושא האסירים הביטחוניים בבתי הכלא, וכי עד לדיון זה לא יחולו שינויים, זאת בניגוד לעמדת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

נזכיר כי לקראת הכינוס, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שלח בימים האחרונים מכתב תקיף לרה"מ בנימין נתניהו, ראש המל"ל צחי הנגבי ולחברי הקבינט, שהשורה התחתונה שלו: "אין טעם בדיוני הקבינט בממשלה הזו – הצבא הוא זה שמכתיב את המדיניות".

על פי דיווח בחדשות 13, במכתב טוען סמוטריץ' כי "מדובר בדיון לא רציני שיותר מנראה שנועד לצאת ידי חובה. הצבא מנהל את תפיסת הביטחון בעצמו כמעט לבד, ללא השפעת חברי הקבינט, אולי רק של רה"מ ושר הביטחון".

שר האוצר תוהה במכתבו: "יש בן אדם רציני אחד בעולם שמאמין שאפשר למצות דיון כזה בשעתיים? שיש איזושהי משמעות לדיון כזה?".

 

בנימין נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד