י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
קשר עם חיזבאללה ואיראן

דיווח: מהנדס סורי שעבד בפרויקט סודי נהרג בתקיפה ישראלית

מהנדס בצבא סוריה שהשתתף בפרויקט סודי של חיזבאללה נהרג בתקיפה הישראלית בדמשק לפני כחודש. הפרויקט בו השתתף המהנדס נועד בסופו של דבר לשמש נגד ישראל בעידוד ובתמיכה של איראן

דיווח: מהנדס סורי שעבד בפרויקט סודי נהרג בתקיפה ישראלית
עיסא טהא חמוד צילום: Iran international

בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה בחודש שעבר נהרג מהנדס בצבא סוריה אשר עסק בפרויקט חשאי של היחידה האווירית של חיזבאללה, כך דיווח ערוץ הטלווויזיה Iran international.

בליל ה-7 באוגוסט הותקף במרחב צפון דמשק פרויקט משותף לצבא סוריה והיחידה האווירית של חיזבאללה בו נהרג עיסא טהא חמוד, מהנדס בצבא סוריה, הפרויקט נועד לשמש להפעלת כוח סורי נגד ישראל, בסיוע חיזבאללה ואיראן.

הפרויקט המחיש את הידוק הקשר בין צבא סוריה לציר הרשע ובפרט חיזבאללה. אך קיומם של פרויקטים מסוג זה בצבא סוריה, מסכנים את הסורים עצמם, כפי שקרה בתקיפה האחרונה בה נהרג עיסא, מהנדס בצבא סוריה אשר היה מעורב ישירות בפרויקט ועסק באמל"ח של היחידה האווירית שהובא לאתר שהותקף.

הפרויקט בו השתתף המהנדס נועד בסופו של דבר לשמש נגד ישראל בעידוד ובתמיכה של ממשלת איראן.

שר הביטחון, יואב גלנט, חשף אמש (שני) בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן כי איראן מקימה שדה תעופה למטרות טרור בדרום לבנון – 20 ק"מ מגבול ישראל.

"אני חושף כאן בפעם הראשונה תמונות של שדה תעופה למטרות טרור שאיראן מקימה בקלעת ג'אבור בדרום לבנון – 20 קילומטרים מגבול ישראל. האדמה- לבנונית. השליטה- איראנית. היעד- ישראל. אם נגיע להתנגשות, לא נהסס להפעיל את עוצמתו הקטלנית של צה"ל- חיזבאללה ולבנון ישלמו מחירים כבדים וכואבים", אמר גלנט.

איראן לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד