כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בערב ר"ה אחרי חצות

קרוב ל-20 שנה ברצף: המעמד המרגש של גדולי הדור בכותל המערבי

כל עם ישראל עסוקים בהכנות אחרונות, אבל גדולי הדור מפנים את הזמן ועולים לכותל המערבי – בשבילך! • על מה הם יחתמו, ומי יכלל בשטר? • כל הפרטים על המעמד שנערך קרוב ל-20 שנה ברציפות

קרוב ל-20 שנה ברצף: המעמד המרגש של גדולי הדור בכותל המערבי
מעמד גדולי הדור צילום: יח"צ

זה יקרה ברגע שאחרי האחרון של תשפ"ג, אחת השנים הקשות שידע עם ישראל.

בכותל המערבי, מול קודש הקודשים, יערך כינוס אדיר של גדולי התורה, ראשי ישיבות ואדמו"רים שיעתירו בתפילה על תורמי ועד הרבנים. בכח אדיר של מאות שנות תורה, אלפי סנגורים וצדקה אחת שתקרע עבורך את השמים.

להעברת שמות לתפילה הקליקו כאן >>>


מעמד התפילה 4 שעות לפני ראש השנה יוסד על ידי מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל שקבע במילים חותכות: "כוחה של תפילת ועד הרבנים בערב ראש השנה יכולה לשנות את הרפואה של האדם ממוות לחיים…!"

רגע לפני ששנת תשפ"ג נפרדת מאיתנו לשלום בדמע, לאחר שנגבו מאיתנו אינספור קורבנות וחווינו המון צער וכאב רח"ל, יעמדו גדולי הדור במקום המקודש ביותר בעולם ויתחננו על כל תורמי ועד הרבנים שיחתמו לשנה טובה ומתוקה, לחיים טובים ולשלום.

והשנה, ברגעי השיא מול השכינה הקדושה, יכתבו ויחתמו גדולי ישראל 'שטר חיים' לתורמי ועד הרבנים, שיזכו להיכתב בספר חיים טובים ולהינצל מכל הגזירות והמחלות מידה כנגד מידה, כשם שהם מצילים עשרות אלפי יהודים מכל רחבי הארץ, המקבלים ממש בימים את התמיכות של חגי תשרי.

לאחר ראש השנה השטר המיוחד ימוסגר וישלח לבתי התורמים על ידי שליח עד דלת הבית.

מי מאיתנו לא רוצה חיים? שוב ושוב אנחנו נוכחים לדעת שהמתנה הזו אינה מובנת מאליה, וצרות משונות המשתוללות בעולם ממחישות את כל 'ונתנה תוקף' מילה אחר מילה... מעמד התפילה של ועד הרבנים בערב יום הדין יחתמו אותך גדולי הדור לחיים טובים, בכח התורה ובכח הצדקה.

צדקה תציל ממוות – והשנה יותר מתמיד.

השם שלך חייב להיות שם! להצטרפו ולהעברת שמות לתפילה הקליקו כאן >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד