כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ב'פלג' נערכים לבחירות

רה"י בפני הגבאים: "מפחדים מהנציגות שלנו" | תיעוד

גבאי הפלג הירושלמי התכנסו לקראת הבחירות המוניציפאליות | ראש ישיבת חברון החדשה תקף: "הם מפחדים מהנציגות הזו של יראת שמים וכבוד שמים, לכן יש לזה משמעות גדולה מאוד"

רה"י בפני הגבאים: "מפחדים מהנציגות שלנו" | תיעוד
כינוס הפלג הירושלמי צילום: באדיבות המצלם

במהלך כינוס מאות גבאי 'הפלג הירושלמי' לקראת הבחירות המוניציפאליות, כרך ראש ישיבת חברון החדשה הגר"י פרבשטיין בין חוק הגיוס המתקרב לבין המערכה המוניציפלית של מפלגת בני תורה בראשות רה"י הגר"א דויטש.

הגאון הרב פרבשטיין אמר בנאום הפתיחה שלו בכנס המוניציפלי המרכזי של בני תורה כי "היו לנו שני שלבים – היה את השלב של היסוד, כשרבינו בעל ה'דרכי שמואל' זצ"ל בתמצית דמו ייסד את הדרך שבאה לשמור על כלל ישראל. הוא שראה כבר לפני עשר שנים את המצב שהולכים להידרדר אליו".

"מי האמין שיכול להיות מצב שקהילה בכלל ישראל מכניסה באופן רשמי לימודי ליב"ה?" זעק ראש הישיבה. "האם מישהו פעם האמין שדבר כזה יקרה בריש גלי?! האם מישהו פעם האמין שנציגים חרדים יתפשרו על גיוס לצבא של חלקים מכלל ישראל?!".


ראש הישיבה הרב פרבשטיין הוסיף: "יש בבחירות האלו מימד חשוב במיוחד לאור התקופה שאנו נמצאים בה. בחודש חשון הולכים להתחיל לדבר על חוק גיוס חדש. וכפי שאנחנו יודעים בוודאות, וכל אחד יודע את זה, יש משמעות אדירה לעמדה ולדעה של מה שנקרא ברחוב "הפלג הירושלמי". בחדרי חדרים הם מפחדים מהנציגות הזו של יראת שמים וכבוד שמים, לכן יש לזה משמעות גדולה מאוד. לכן כל קול קובע במערכה הזו".

בכינוס השתתפו למעלה ממאה גבאי בתי כנסת של 'הפלג הירושלמי' לקראת פתיחת מערכת הבחירות של מפלגת 'בני תורה' שתרוץ ברחבי הארץ. המפלגה שנהנית מגידול מספרי גבוה, מנהלת בימים אלו מו"מ מתקדם בכל הערים החרדיות מול המתמודדים השונים לראשות העיר, שחפצים בתמיכת המפלגה שהפכה במערכות הבחירות האחרונות בחלק ערים ללשון מאזניים.

את המו"מ מנהלים אנשי הוועדה המוניציפאלית של המפלגה שמונו ע"י רה"י הגר"א דויטש, שעל שולחנו נחתכים לבסוף הלבטים והדילמות הפוליטיות לכאן או לכאן.

במערכת הבחירות הקודמת, הריצה המפלגה רשימות בערים ירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, ביתר ואלעד. לפי ההוראה המסתמנת כעת ממעונו של רה"י הגר"א דויטש, תריץ המפלגה הפעם רשימות נוספות גם באחיסמך - לוד, צפת, אופקים, נתיבות, חריש וכמה ערים נוספות.

הפלג הירושלמי בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד