כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
רכילות זולה

בניגוד לפרסומים: הטייסים לא התנגדו להטיס את נתניהו

פחות מחצי שעה לקח לאייש את הטייסים, ארבעה במספר בטיסת ראש הממשלה נתניהו לעצרת האו"ם בניו יורק ואף לא נרשמה שום התנגדות, זאת בניגוד לפרסום בסוף השבוע שעבר כי ישנה הסכמה שבשתיקה בין הטייסים בצי המטוסים מסוג זה שלא להטיס את נתניהו בגלל הרפורמה המשפטית

בניגוד לפרסומים: הטייסים לא התנגדו להטיס את נתניהו
נתניהו בדרכו לטיסה צילום: לע"מ

אחרי שבשבוע שעבר דיווחה נגה ניר נאמן ב'חדשות 13', על סמך "חרושת שמועות", ועל סמך ציוץ ברשת X של עיתונאי 'הארץ' אורי משגב, כי עלתה השאלה האם יימצאו טייסים שיאיישו את טיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעצרת האו"ם בניו יורק, הערב מדווח שהטייסים נענו מיידית ללא שום התנגדות.

כתב התעופה של 'כאן 11', שרון עידן דיווח הערב: "בגלל שנשאלתי על זה הרבה, אז אומר רק כך ובאמת בעדינות: המכרז להטסת נתניהו ב-777 נפתח רק היום. לקח פחות מחצי שעה לאייש בו טייסים. ארבעה במספר. לא נרשמה התנגדות או בעייתיות בשיבוץ לא היום ולא בכלל."

עוד הוסיף עידן, כי צי ה787 וה-777 באל על משותף. לא כולם מרושיינים על ה-777, כי מלכתחילה יש באלעל רק שני מטוסים פעילים כרגע ושלישי שהוכנס ממש עכשיו. מעל 90% מטייסים עובדים על הדרימליינר שהוא סוס העבודה של החברה, ואיתו כנראה יטוסו.

לסיכום, ציין שרון עידן כשהמסר ברור לפייק ניוז ששודר ב"מהדורה המרכזית" של 'חדשות 13', "האם היה אולי דיבור בין, חלק, מהטייסים לא להטיס? מניח שכן. זה לא כל כך מעניין. מבחינתי זה גם לא חדשות אלא רכילות. גם קרה בעבר. האם היה מכרז פתוח שאף טייס לא השתבץ אליו? חד משמעית לא. נקודה. המכרז נפתח - והקוקפיט אוייש". סיכם הכתב.

נגה ניר נאמן, דיווחה ביום חמישי האחרון כי קיימת הסכמה בשתיקה בין טייסי צי 777 שלא להתנדב להטיס את ראש הממשלה ורעייתו לעצרת האו"ם.

לפי הדיווח שלה אז, "מדובר בטייסים בכירים וותיקים מאוד בחברת אל על, רובם יוצאי חיל האוויר. זו כמובן לא הפעם הראשונה בה טייסי הצי מסרבים להתנדב להטיס את ראש הממשלה, וזה כבר קרה בטיסה לפריז בחודש פברואר ובטיסה לרומא בחודש מרץ".

לדבריה, "במקרים הקודמים נאלצו חברי הנהלת אל על להטיס את המטוס, אך הפעם מדובר בבעיה רצינית יותר, שכן בניגוד לטיסות לאירופה אותן ניתן לבצע גם במטוסים צרי גוף, טיסה ישירה לארצות הברית דורשת מטוס גדול ושלושה טייסים".

בנימין נתניהו אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד