כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לראשונה מאז הווסדו

ספר תורה הוכנס למען הישראלים באורנג' קאונטי

הכנסת ספר תורה ראשון לבית חב"ד לישראלים במחוז אורנג' קאונטי בקליפורניה, ומשרת את הקהילה הישראלית בכל המחוז. טקס כתיבת האותיות התקיים ברחובה של עיר במעמד עשרות רבות מיהודי המקום

ספר תורה הוכנס למען הישראלים באורנג' קאונטי
הכנסת ספר תורה לישראלים באורנג' קאונטי צילום: באדיבות המצלם

רחובות העיר אירווין השוכנת במחוז אורנג' קאונטי בקליפורניה, היו עדים השבוע למחזה בלתי שגרתי. אירוע הכנסת ספר תורה ראשון שהוכנס לבית חב"ד לישראלים, השוכן בעיר ומשרת את הקהילה הישראלית בכל המחוז.

מנהל בית חב"ד הרב רפי דדון הקים את המקום לפני מספר שנים יחד עם רעייתו, לטובת אלפי הישראלים המתגוררים במקום, ולמבקרים הרבים בעיר הנחשבת לעמק הסיליקון של חברות המדיקל טק, ובמחוז המאכלס בתוכו את פארקי השעשועים המפורסמים בארה"ב.

לפני כשנתיים, עבר בית חב"ד למשכן חדש ונערכות בו מנייני תפילות מידי שבת. לאחר תקופה ארוכה של השאלת ספרי תורה, השבוע הוכנס למקום ספר תורה חדש ומהודר שנתרם ע"י ידידי בית חב"ד, הנדיבים לבית משפחת אדרי, שתרמו את הספר החדש לע"נ הוריהם ז"ל.

טקס כתיבת האותיות התקיים ברחובה של עיר במעמד עשרות רבות מיהודי המקום, לאחריו התקיימה תהלוכה עם הספר החדש בשירה וריקודים לעבר בית חב"ד, שם נערכו ההקפות כנהוג וסעודת מצווה חגיגית.

הכנסת ספר תורה חב"ד ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד