ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
באירוע הרמת כוסית

נתניהו: "עמלים ביחד עם ארה"ב להרחיב מעגל השלום"

נתניהו בטקס הרמת כוסית עם עובדי משרד רה"מ: "אנחנו עמלים ביחד עם ארה״ב להרחיב את מעגל השלום". נתניהו הוסיף: "אנחנו מתכוונים לשלום עם ערב הסעודית. יש פה עתיד גדול, אם הוא יתממש - הוא יתממש בשנה הזאת" 

נתניהו: "עמלים ביחד עם ארה"ב להרחיב מעגל השלום"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הרבת כוסית צילום: חיים צח / לע״מ

במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקיים היום (רביעי) אירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה עם עובדי משרד ראש הממשלה, במשרד רה"מ בירושלים.

באירוע נכחו מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, יו"ר ועד העובדים סילבי מרדכי, מנהלת תחום רווחה רות יצחקי, הסגל הבכיר ועובדות ועובדי המשרד.

ראש הממשלה נתניהו אמר בטקס: "תודה רבה לכולכם על העבודה המסורה והמאומצת שאתם עושים כל השנה, ואני בטוח שגם תמשיכו לעשות בשנה הקרובה הבאה עלינו לטובה.

אני מאחל לכם שנה טובה ומתוקה לכם, לילדים הנהדרים שלכם ולמשפחות. אני מאחל לכולנו שבשנה הזאת תהיה יותר אחדות בעם, פחות פילוג בתוכנו, וזה מתחיל בזה שאנחנו זוכרים כולנו, או לפחות רובנו, שאנחנו עם אחד, עם מדינה אחת, עם צבא אחד, עם עבר משותף ועתיד משותף. בדמוקרטיה תמיד יש חילוקי דעות, זה האופי של דמוקרטיה. אבל אם מסכימים להסכים, ניתן להגיע להסכמה. וזאת השאיפה שלנו. אני חושב שזה אפשרי".

נתניהו הוסיף: "אנחנו נמצאים לפני אתגרים גדולים והזדמנויות גדולות. האתגר הראשון והחשוב ביותר הוא קודם כל הביטחון. יש מאמץ שמובל על ידי איראן וגרורותיה להעמיק את הטרור, בייחוד ביו"ש ולא רק, ואנחנו נאבקים בהם בעוצמה. אנחנו חיסלנו מתחילת השנה קרוב ל-170 מחבלים, אבל היד עוד נטויה כמובן. זה מאבק בלתי פוסק, ואנחנו נבוא חשבון עם המרצחים וגם עם שולחיהם.

במקביל יש לנו גם הזדמנות טובה, וההזדמנות הזאת תהיה; אחרי שהשגנו את הסכמי אברהם, אנחנו עמלים ביחד עם ידידינו האמריקנים להרחיב את מעגל השלום באופן שישנה את פניה של ישראל, את פני המזרח התיכון, ובמידה רבה את פני העולם. אנחנו מתכוונים לשלום עם ערב הסעודית, מה שיסלול את הדרך להפוך את כל האזור הזה למסדרון ענק של תשתיות חיוניות. ישראל הופכת לראש גשר לעולם. זה שינוי עצום, אתם תרגישו את זה כל אחד מכם.

יש פה עתיד גדול מאוד, ואם הוא יתממש, הוא יתממש בשנה הזאת. זאת ברכה גדולה - תחל שנה וברכותיה, וזאת ברכה גדולה מאוד. אנחנו עובדים במרץ למען המדינה שלנו, שיש לה עתיד מזהיר, ואני מקווה גם שנה נהדרת לפנינו. תודה רבה לכולכם".

בנימין נתניהו סעודיה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד