כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מסע פנימי עמוק

צפו: הקומזיץ של אחוות תורה לקראת ראש השנה

צפו בערב חיזוק מיוחד של ארגון הקהילות 'אחוות תורה', שקיבל את הכותרת 'קומזיץ הכנה לימים הנוראים' • האירוע שנערך בהיכל התרבות בפסגת זאב ירושלים לקח את הקהל למסע פנימי עמוק ומשמעותי

צפו: הקומזיץ של אחוות תורה לקראת ראש השנה
אירוע מוזיקלי מרגש צילום: מתוך הסרטון

בשבוע שעבר נערך ערב חיזוק מיוחד של ארגון הקהילות 'אחוות תורה', שקיבל את הכותרת 'קומזיץ הכנה לימים הנוראים'. האירוע נערך בהיכל התרבות בפסגת זאב ירושלים והנשמה והלב שיחקו תפקיד משמעותי על הבמה.
השילוב ההרמוני בין קטעי החיזוק של המרצה הבינלאומי הרב איתיאל גולדויכט - שידע לדבר בגובה העיניים ולקח את הקהל למסע פנימי עמוק ומשמעותי, לקטעי השירה של אמן הרגש מאיר גפני - שפרט בקולו על מיתרי הלב, יצר ערב בלתי נשכח של הכנה ראויה לקראת הימים הנוראים.

צפו באירוע>>>



"כשישבנו על הפקת האירוע במשרדי אחוות תורה יצאנו מתוך נקודת הנחה שלעיתים לאדם העובד יש חלל בכל הקשור להכנה לימים הנוראים ולחלל הזה היה חשוב לנו לצקת תוכן איכותי וערכי, לצד ערב גיבוש באווירה הטובה המאפיינת את אירועי הגיבוש שלנו", מסביר מנהל הקהילות הרב יצחק קוסובסקי שחור.

בסיום הערב נהנו המשתתפים מכיבוד עשיר ומושקע מבית הירשלר'ס. מחלקת הפקת האירועים של 'אחוות תורה' סיכמה אירוע נוסף מושקע ומוצלח לטובת חברי הקהילות וכבר עסוקה בהפקת אירוע הירחי כלה הראשון במלון רמדה שייערך ביום שלישי בשבוע הבא.

לפרטים והרשמה לירחי כלה - לחצו כאן<<<


קומזיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד