כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לקראת השנה החדשה: 4 דקות שישנו לך את החיים

היום כבר כולם יודעים שאם שומרים על דיני ריבית בהם אנו נתקלים עשרות פעמים ביום אנחנו יכולים לזכות להצלחה כלכלית גדולה. הבעיה היא שפרטי ההלכות רבים מאוד וקשה לשלוט בהם

לקראת השנה החדשה: 4 דקות שישנו לך את החיים
הגר"פ וינד עם הרב אלישיב צילום: באדיבות המצלם

לקראת השנה החדשה מציגים בית ההוראה לענייני ריבית של הגר"פ וינד בשיתוף עם 'קול הלשון' בשורה מהפכנית: סדרת שיעורים קצרים לצפייה שיישלחו כל יום ישירות אליכם, יעשו לכם סדר בהלכות וילמדו אתכם איך ליישם אותן הלכה למעשה.

בעוד מספר ימים נעמוד שוב פעם בבית הכנסת ומעומק הלב נבקש סליחה ונתוודה: "על חטא שחטאנו לפניך בנשך ובמרבית". רק שהשנה לא נעמוד מול הווידוי הזה חסרי אונים. השנה אנחנו נעשה שינוי יסודי ואמיתי בנושא וזה יהיה הרבה יותר קל ממה שחשבנו.

במהלך החודשים האחרונים עמלו בבית הדין לענייני ריבית שבראשות הגאון רבי פנחס וינד על סדרת שיעורים ויזואליים שמקיפים את כל הלכות ריבית ובהם מוסברים ההלכות באמצעות המחשות מרתקות וסיכומים ברורים שילמדו אותנו בצורה פרקטית איך להתנהל בכסף שלנו על פי ההלכה.

כל שיעור הוא בן 4 דקות, והוא יישלח לכל דורש בוואטסאפ או באימייל. אחרי כל שיעור קצר שתלמדו תוכלו להתקדם עוד שלב בשמירה על נקיות הממון.

בשיחה שקיימנו עם אחד הרבנים שהשתתף בתכנון הפרויקט הייחודי הוא מספר לנו כך: "מישהו נכנס פעם אל הגרי"ש אלישיב זצ"ל ובשברון לב שאל אותו איך הוא יכול לתקן שנים רבות של אי הקפדה על דיני ריבית. "יש שני דברים שאתה צריך לעשות", ענה לו הרב אלישיב. "דבר ראשון תתחיל ללמוד את ההלכות ולקיים אותן, ודבר שני, תפיץ את דיני הריבית לציבור ובאמצעות זיכוי הרבים יהיה לך תיקון מושלם".

"שתי ההוראות שהרב אלישיב נתן היו קשים מאוד לביצוע עד היום. בגלל המורכבות הרבה של דיני הריבית נרתעים הרבה אנשים מללמוד אותם, ובטח לגבי ההפצה לרבים, זה לא דבר שמזדמן לכל אחד".

"סדרת השיעורים שלנו מציעה פתרון קל ופשוט מאוד. במקום להתייגע ללמוד את כל ההלכות אנחנו נשלח לכל דורש שיעור יומי קצר וקולע, ומה שנשאר זה רק להקדיש ארבע דקות ביום ופשוט להתחיל ליישם. וכשאתה מקבל את השיעור אתה מרוויח גם שאתה יכול בקלות לקיים את ההוראה השנייה של הרב אלישיב:. כל מה שאתה צריך זה פשוט לשלוח לחבר שלך קישור לקבלת השיעורים וככה תפיץ את הבשורה הלאה".

אז השנה כשאנחנו כבר יודעים בדיוק מה אנחנו הולכים לעשות כדי להשתנות נוכל להתוודות בלב נקי ולבקש סליחה: "על חטא שחטאנו לפניך בנשך ובמרבית", ולהיות בטוחים שנזכה בהצלחה הכספית שהתורה מבטיחה לכל מי שמקפיד על דיני ריבית.

ואם אתם רוצים להגדיל עוד יותר את הזכות שלכם, אתם יכולים להזמין את החברים שלכם לקבוצת וואטסאפ עצמאית שתקימו בה תעלו את השיעורים ואין ספק שבזכות זיכוי הרבים בשמירת כשרות הממון תזכו להצלחה כלכלית משגשגת וברכה רבה בעל מעשיכם.

בכדי להירשם לקבלת הסרטונים לחצו כאן ובאמצעות ארבע דקות ביום תשנו את החיים.

השיעורים היומיים ניתנים גם להאזנה במערכת "קול הלשון" בעברית וביידיש.

ואם יש לך שאלה בדיני ריבית, או שאתה רוצה לקבל שטר "היתר עסקה" מהודר, אתה מוזמן לשלוח הודעת וואטסאפ למספר 02-5015920

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד