כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

הגר"ש שטיינמן לראשי ש"ס פומבדיתא: "כל תוספת ביאור, תבורך"

חבר מועצת גדה"ת הגר"ש שטיינמן שיבח את ראשי ש"ס פומבדיתא על הביאור המקיף והמתומצת שערכו של סדר הש"ס • באורח חריג שיגר חבר המועצת את התרשמותו וכתב כי מדובר בדבר מבורך

הגר"ש שטיינמן לראשי ש"ס פומבדיתא: "כל תוספת ביאור, תבורך"
הגר"ש שטיינמן וראשי ש"ס פומבדיתא צילום: באדיבות המצלם

חודשים ספורים חלפו מאז השקת ש"ס פומבדיתא המתהדר עם ביאור מתומצת וברור על צורת הדף, והמונים כבר רכשו את כרכיה מאירי העיניים. מהפכת הש"ס הפכה לחלק בלתי נפרד מלומדי הדף היומי, אברכי ובחורי הישיבות לצד תלמידי חכמים מופלגים והעמלים לפרנסתם שנהנים אף הם מהש"ס המיוחד שכמותו לא נראה מאז ועד היום.

ראשי ש"ס פומבדיתא בראשות פטרון הש"ס הנגיד רבי רונן גנון נכנסו למעונו של ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א והציגו בפניו את כרכי הש"ס המהודרים.

ראש הישיבה שיבח את היוזמה המבורכת וביקש לרכוש את הש"ס בכדי שיהיה מונח על שולחנו באורח קבע. בני הבית מספרים כי מידי יום ראש הישיבה הוגה בכרכי הש"ס ונהנה מהביאור המקיף והמתומצת שסודר על צורת הדף.

הגר"ש שטיינמן אף שיגר באורח חריג מכתב נלהב לראשי הש"ס שם הוא כותב כי, "בלימוד התורה הקדושה כתוב ושננתם לבניך, ולמדתם אותם את בניכם. מצווה לבאר לאחרים, וכל תוספת ביאור, תבורך".

יצוין כי הש"ס המהודר זכה להמלצותיהם וברכותיהם של גדולי וצדיקי הדור אשר נחשפו מקרוב להשקעה האדירה שהושקעו בין כרכי הש"ס, למען ייהנה עולם התורה מתורה נאה בכלי מפואר. בין גדולי הדור אשר נתנו את המלצותיהם לש"ס המהודר ניתן למנות את זקן האדמו"רים כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא שליט"א, הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הפוסק הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א וכן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל.

מהדורת ש"ס פומבדיתא מנגישה ללומד ביאור בהיר, דבר דבור על אופניו, על צורת הדף ממש ללא תוספת כרכים וצורך בדפדוף עמודים ומכניסה לבית אור חדש של הבנת התורה וידיעתה וכפי שהרחיבו בדברים גדולי הדור בדברי ההסכמה והברכה שהאצילו על אברכי המכון והעומד בראשם על מלאכת הקודש.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד