ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
אחרי הסערה

ראש המל"ל בשיחות סגורות: "איך הרש"פ תטפל בטרור אם לא יועבר לה ציוד?"

ראש המל"ל הנגבי אמר בשיחות סגורות: "איך אנחנו מצפים שהרש"פ תמגר טרור אם לא יועבר לה ציוד?" | בכירים בממשלה: "הגורמים הקיצוניים לא מבינים ששיח עם הרש"פ הוא אינטרס ביטחוני ישראלי"

ראש המל"ל צחי הנגבי
ראש המל"ל צחי הנגבי צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס בשיחות סגורות לסערה שנוצרה עקב העברת המשוריינים לפלסטינים: "איך אנחנו מצפים שהרש"פ תמגר טרור אם לא יועבר לה ציוד?" - כך דווח ב'חדשות 13'.

בכירים בממשלה הוסיפו: "הגורמים הקיצוניים לא מבינים ששיח עם הרש"פ הוא אינטרס ביטחוני ישראלי". עוד דווח כי בישראל מעוניינים לסייע עוד לרשות - אך לא באמצעות תחמושת.

כזכור, מקורות פלסטיניים "יודעי דבר" חשפו אתמול לאתר האינטרנט של העיתון הפלסטיני "אל-קודס" כי ארצות הברית העבירה לאחרונה לרשות הפלסטינית כמה משוריינים וכלי נשק כדי לתמוך במנגנונים הפלסטיניים. לפי המקורות, הם הועברו לרשות בתיווך ירדן ובהסכמת ממשלת ישראל, ומטרתם לסייע ל"החלת החוק והסדר ולחזק את יכולות מנגנוני הביטחון הפלסטיניים בעימות מול החוליות החמושות בג'נין ובשכם".

ראש הממשלה נתניהו הכחיש את הדיווח כי ישראל העבירה כלי נשק לרשות הפלסטינית. "מאז שקמה הממשלה, לא עבר אפילו כלי נשק אחד לרשות", אמר. במקביל, סמוטריץ' מכנס דיון בעקבות הדיווח על העברת הנשק. השר בן גביר איים: "יהיו לכך השלכות".

צחי הנגבי הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד