כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הערב!

"ערב ליום הדין": רבים שותפים לתפילה הנדירה

הערב! המעמד המסוגל לישועה ולבטל גזירות קשות שע"י ילדי 'עלי שיח' שיפתח שערי שמים לזקוקים לישועה וברכה • רבים כבר הבטיחו לעצמם ערב להכרעת הדין

"ערב ליום הדין": רבים שותפים לתפילה הנדירה
מעמד מרגש צילום: יח"צ

יש רגעים שנחקקים לעד. הערב מעמד התפילה המיוחד של ילדי עלי שיח שיקבע את עתיד השנה הבאה.

לראשונה מזה 35 שנה מאז הוקם עלי שיח, יערך מעמד תפילה בכותל המערבי – שריד בית מקדשנו. התפילה תבקע רקיעים עבור אלו שזקוקים ומצפים לישועה ומייחלים לערב להכרעת הדין.

לקראת הימים הנוראים, היו שותפים עם הילדים הזכים, להיות חלק מעולמם ולסייע להם בתרומה של 36 שקלים ל-12 חודשים. הכסף יסייע לטיפול בנשמות המיוחדות של 'עלי שיח' הן במסגרות הטיפוליות והן במסגרות הדיור והתעסוקה.

הילדים יכירו לכם טובה ויעתירו עליכם ועל משפחתם במעמד הנשגב והנורא שיתקיים הערב בשריד בית מקדשנו, מעמד ''יערב נא שיחי". במעמד יזעקו הנשמות הטהורות לאבינו שבשמים ויבקשו רחמים בעד התורמים, שיזכו שבזאת השנה יתמלאו כל משאלות  ליבם לטובה.  זכות המעשים הטובים וזכות התפילות הטהורות, יעמדו לכם ולמשפחה שלכם, ביום הדין.

הכוח המיוחד של תפילת הנשמות הטהורות, ליד המקום שממנו לא זזה שכינה מעולם, יעלה לרצון וישפיע שפע של טובה על כל התורמים והמסייעים, לילדים והמתבגרים המיוחדים שיוכלו בשנה הבאה לקבל את כל הכלים על מנת להתמודד טוב יותר בעולם.

וכידוע מה שכתבו גדולי ישראל, שיש עניין של מידה כנגד מידה ומי שתורם למען הילדים המיוחדים, זוכה לילדים בריאים ושלמים בגוף ובנפש ונחת מכל יוצאי חלציו.

התורמים 54 שקלים ל- 12 חודשים יכנסו להגרלה מיוחדת שבת משפחתית בעיר הקודש - ירושלים

לתרומה ולהזכרת השם במעמד "יערב נא שיחי" הקליקו כאן>>>

עלי שיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד