כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הסרוגים והחרדים מאחדים כוחות

איחוד מפתיע בבת ים: 'הציונות הדתית' תרוץ עם 'דגל התורה' 

רגע לפני הגשת הרשימות, שתי המפלגות התאחדו וירוצו יחד בבחירות המקומיות | האיחוד נוצר בתמיכת הרבנים המקומיים: "האיחוד מהווה פתיח לאיחודים נוספים שיהיו בהמשך ויוסיפו כוח חזק עבור תושבי העיר"

איחוד מפתיע בבת ים: 'הציונות הדתית' תרוץ עם 'דגל התורה' 
הצדדים בחתימת ההסכם צילום: באדיבות המצלם

רשימת הציונות הדתית, בראשות אברהם חקק, התאחדה עם סיעת דגל התורה בראשות יהונתן אלחרר. הרשימות, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ירוצו ברשימה אחת בהובלתו של אברהם חקק.

היום (חמישי) חתמו הצדדים על הסכם ריצה משותפת. במעמד החתימה נכחו המועמדים יו"ר הרשימה אברהם חקק ויהונתן אלחרר. במעמד נכחו גם הרב דוד חי הכהן והרב משה גבאי, אשר הביעו את תמיכתם ברשימה המאוחדת.

אברהם חקק, המועמד מטעם הרשימה המאוחדת אמר: "במשך ימים ארוכים עמלנו להביא חיבורים ואיחודים טובים וחשובים שיעניקו לציבור אותו אנו מייצגים את מירב הכוח לקראת הבחירות בעיר. האחדות הזו תאפשר עבודה משותפת והגדלת תוצאות חזקות בשטח".

"אנחנו לא מתפשרים על טובת הקהילה הדתית בבת ים, ונפעל במלוא המרץ לקדם את הנושאים העומדים בראש סדרי העדיפויות. אני מברך על האיחוד שהבאנו מתוך אמונה שרק יחד נוכל להביא לשינוי אמיתי, להערכתי האיחוד מהווה פתיח לאיחודים נוספים שיהיו בהמשך ושיוסיפו כוח חזק עבור תושבי העיר", הוסיף חקק.

יהונתן אלחרר, המועמד מטעם 'דגל התורה' - החזית החברתית אמר: "החיבור הזה היה נצרך, הציבור בעיר רוצה לקבל פוליטיקה אחרת, פוליטיקה שיודעת לכבד את הצדדים האחרים, לתת מענה אמיתי לתושבים, ולהיות אוזן קשבת עבור כל תושב. אני בטוח שהרשימה המאוחדת תביא איתה בשורה לתושבי בת ים".

בחירות מוניציפליות 2023 בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד