כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דרמה פוליטית בפ"ת

באופן חשאי: המפלגה החרדית החדשה - בשל האכזבה מהנציגים | פרסום ראשון

גורמים חרדים בפתח תקווה פועלים בשבועות האחרונים להקמת מפלגה חרדית שתתמודד בבחירות הקרובות | הפעלות להקמת הרשימה החדשה נעשות באופן חשאי, אך ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים פוליטיים ורבנים מוכרים כבר נועדו בנושא מספר פעמים | הרקע: הקרבות הבלתי פוסקים בסיעות החרדיות בעיר והאכזבה מהנציגים המכהנים

באופן חשאי: המפלגה החרדית החדשה - בשל האכזבה מהנציגים | פרסום ראשון
בחירות מקומיות, ארכיון צילום: פלאש 90

מספר גורמים חרדים בפתח תקווה עמלים בימים אלו על הקמתה של מפלגה חרדית חדשה, שתתמודד למועצת העיר בבחירות המקומיות הקרובות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. זאת, ברקע המאבקים הפנימיים בתוך הסיעות החרדיות בעירייה.

מובילי המפלגה החדשה שומרים על אנונימיות רבה במטרה למנוע פגיעה במאמצים לפתיחת המפלגה, אך לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו פרטים על מאחורי הקלעים והסיבות להקמתה.

המפלגה החדשה, יצויין, צפויה לפנות בעיקר לציבור בני תורה בעיר, אך לא רק. לפי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בשבועות האחרונים נועדו גורמים פוליטיים בכירים עם רבנים מוכרים במטרה לקדם את הרעיון. במהלך הפגישות שהתקיימו עלו שורת רעיונות כיצד לקדם את הרשימה ההולכת ונרקמת.

המפלגה החדשה, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, קמה בשל הקרבות הבלתי פוסקים בתוך הסיעות החרדיות בעיר והאכזבה הרבה, לדבריהם, מהנציגים המכהנים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיעה החדשה תתבסס על מפלגה שכבר התמודדה בעבר בעיר ואיחדה סביבה לא מעט רבני שכונות. אך כעת, כאמור, מרבית הפרטים עדיין נותרים חשאיים.

מקימי המפלגה סבורים כי בשל התחושות הקשות של קהלים שונים בעיר, בשל התעלמות הנציגים מצרכיהם, צפויה הרשימה לגרוף מספר מנדטים ולהוות משקל משמעותי בקואליציה העתידית.

בחירות מוניציפליות 2023 פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד