כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אלו ההחלטות שהתקבלו

חסימת רכבו של יריב לוין; השב"כ חוקר

שב"כ מעורב בחקירת האירוע החמור ביום שני האחרון שבו נחסם והותקף רכבו של השר יריב לוין בעודו יושב בתוכו. בשב"כ גם הוחלט על תגבור האבטחה סביב השר בעקבות האיומים והחשש לשלומו

חסימת רכבו של יריב לוין; השב"כ חוקר
דרדור פח לעבר רכבו של לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השב"כ חוקר את אירוע חסימת רכבו של שר המשפטים יריב לוין. מדובר על אירוע שהתרחש בבוקר יום שני האחרון, שבו מפגינים חסמו את רכבו של שר המשפטים וסגן ראש הממשלה בעת שיצא מביתו במודיעין. כך מדווח ירון אברהם ב'חדשות 12'.

לוין הוברח מהבית בג'יפ שחור שהוזעק למקום אחרי שהמפגינים חסמו את היציאה מהחנייה שלו, הוא הוצא דרך הכניסה הראשית ברכב אחר, וכשהמפגינים הבחינו בכך - הם חסמו את דרכו ואף דרדרו פח אשפה גדול וכבד לעבר הרכב שנבלם בידי שוטרים. 

בעקבות האירוע מקבלים בשב"כ שתי החלטות. האחת היא להנחות את יחידת מגן לתגבר את האבטחה על השר. בנוסף שב"כ החליט להיות מעורב בחקירת האירוע, וזאת לאור מה שתופסים שם כאירוע חמור, וחומרת אלימות שהופעלה נגד רכבו של השר בזמן שלוין נמצא בתוכו.

מהשב"כ נמסר בתגובה לכתבה: "אנו רואים אירוע זה בחומרה רבה והטיפול בהתאם לכך. איננו מתייחסים לסידורי אבטחה. מלשכת השר לוין שמעו על ההחלטה של שב"כ מאיתנו ולא היו מעורים בפרטים עד למועד בקשת התייחסות מאיתנו".

יריב לוין חסימת כביש שב"כ חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד