ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אחרי שלושה שבועות

הצעיר הישראלי שנעצר בסיני - שוחרר

הישראלי דניאל חיים בן ה-24 שנעצר בחודש שעבר בסיני בגלל שנמצאו קליעים בתיקו שוחרר במהלך החג, והתאחד עם משפחתו בסיני. עורך דינו: "הכדורים נשכחו בתיקו בתום לב וללא כל כוונת זדון"

הצעיר הישראלי שנעצר בסיני - שוחרר
מעבר טאבה צילום: Nati Shohat/Flash90

הישראלי דניאל חיים שנעצר לפני כשלושה שבועות בסיני בשל קליעים שנמצאו בתיקו שוחרר במהלך החג, כך פורסם ב"חדשות 12". משרד החוץ מסר כי "השר אלי כהן הודה לשלטונות במצרים ולמנכ"ל המשרד רונן לוי שריכז את הפעולות שהובילו לשחרורו".

חיים, בן ה-24 ממרכז הארץ, נעצר במעבר הגבול בטאבה בצד המצרי לאחר שמצאו בתיקו כמה כדורי אקדח. הוא נחקר במשך שעות, ובמהלך חקירתו נלקח ממנו הטלפון הנייד והוא הועבר לבית מעצר בנואיבה.

הצעיר תושב חולון, הגיע למעבר הגבול עם כמה מחבריו והם עברו את הבדיקות בצד הישראלי ובמהלכן לא התגלו הכדורים. בחקירתו סיפר חיים לחוקרים המצרים כי מדובר בכדורים שלו, עקב תפקידו כמאבטח בחברת אבטחה, הוא סיפר שהם נשארו בתיקו בשוגג ובתום לב. בסיום חקירתו נעצר חיים במקום ונשלח לבית משפט בנואיבה.

חנן, אביו של דניאל, סיפר ל- חדשות 12: "מדובר בצעיר איכותי מאוד, נעדר עבר פלילי, ששירת שירות משמעותי בצבא, עובד כמאבטח בחברת אבטחה, שמעולם לא הסתבך. הוא הגיע לסיני עם חבריו כי 'לנקות את הראש', ומעולם לא חשב שהאמירה התמימה שלו 'כן, אלה הכדורים שלי' יעלו לו בבילוי של ימים בתא מעצר עם עבריינים במדינה זרה".

עורך דינו בועז קניג סיפר: "מדובר בבחור צעיר שעבר את הגבול עם עוד כמה חברים לסיני לכמה ימי חופשה. דניאל עובד כמאבטח והכדורים נשכחו בתיקו בתום לב וללא כל כוונת זדון".

מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד