י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בא לברך ויצא מקלל"

"תורתו אומנותו עאלק"; צייצן חרדי בחר את "איש השנה" שלו ועורר סערת ענק

צייצן חרדי מוכר פרסם בטוויטר בערב ראש השנה כי איש השנה שלו הוא עיתונאי חרדי בן 20 שעובד בערוץ 7. במהלך החג הציוץ עורר זעם בקרב הציבור החילוני שטען כי בחור חרדי צריך ללמוד בישיבה או ללכת לצבא ולא לטפח לעצמו קריירה. הציוץ הפך לוויראלי במיוחד עם למעלה מ-2 מיליון צפיות | ומה הייתה תגובתה של שקמה ברסלר?

"תורתו אומנותו עאלק"; צייצן חרדי בחר את "איש השנה" שלו ועורר סערת ענק
חיילים. אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אהרון נוראני אושיית טוויטר חרדית צייץ בערב החג כי איש השנה שלו הוא איש תקשורת חרדי בן 20 בשם דוד בן חמו שעובד בערוץ 7. בין אם השניים בישלו את הציוץ במשותף ובין אם נוראני צייץ מיוזמתו, הציוץ עורר סערת ענק במהלך ראש השנה כאשר חילונים רבים הביעו את זעמם על כך שצעיר בשנות ה-20 לחייו אינו יושב ללמוד בישיבה ולא משרת בצבא.

במהלך היומיים של חג ראש השנה אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל ישראלים נחשפו לציוץ החריג והביעו זעם רב על כך שבחור חרדי צעיר מנצל את התקופה בה בני גילו משרתים בצבא, כדי לבנות לעצמו קריירה. הציוץ כאמור הוביל לחילול השם גדול לאחר שנחשפו אליו מעל ל-2 מיליון משתמשים.

חרדי שנחשף לסערה שעורר הציוץ כתב: "הציוץ הזה זוכה בקלות בחילול ה' של השנה, והיא רק התחילה. לא ברור מה השניים חשבו לעצמם לפני שפרסמו ציוץ שמהלל חרדי בן 20 שבמקום לשבת בישיבה מצטלם כאילו הוא איינשטיין במעבדתו דקות אחרי שגילה את מכניקת הקוונטים".

שקמה ברסלר ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית כתבה: "בעל כורחו הפך בן חמו לסמל. סמל לחוסר השותפות בנשיאה בנטל. סמל לתורתו אמונתו עאלק. בעל כורחו כי אולי יש סיבה מוצדקת בגינה הוא לא התגייס ואולי הוא באמת אחלה. אבל דבר אחד ברור - מה שהיה לא יהיה".

צייצן נוסף כתב: "במוצאי החג צעיר חרדי מוכשר ונמרץ יגלה שהפך לנער הפוסטר של ההשתמטות". אחר צייץ: "במילון הטוויטר, תחת הערך 'בא לברך ויצא מקלל כמו מוכה כלבת', יופיע הציוץ הזה. עוד רגע מיליון וחצי צפיות עם סנטימנט שלילי במיוחד, לבחור צעיר שלא מבין מה נפל עליו".

ישראלי נוסף שהגיב לפוסט המקורי כתב: "בן 20 זה אומר שלא עשה צבא. אני לא מקבל השתמטות לצורך לימוד תורה אבל בטח לא לעבודה בתקשורת בשעה שצעירים בגילו מזיעים בחולות ומסכנים את חייהם בגבולות".

 

טוויטר דודי בן חמו שקמה ברסלר ערוץ 7

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד